måndag 25 juli 2022

Metafysiske spørsmål og svar 2






Temaer: Covid-vaksinen, hvit magi, Armageddon, frimureriet og den mørke eliten, implantater, kanalisering, drager, avtaler, mørke utenomjordinger, implantater, den Store hvite brorskap og andre falske budbærere.

Sp.Antikrist og vaksinen, sier du. Hvordan er vaksinen antikrist?

Sv.Vaksinen endrer på DNA:et vårt, slik at vi blir alle hjernevasket og aksepterer Antikrist når han kommer. Den blokkerer kontakten med Gud.



Sp.Jeg var hvit heks i Tyskland, altså ikke rød. Men jeg ville ikke trodd at noen da ville sende demon på noen? Hvorfor gjorde jeg det?

Sv.Hvite hekser jobber også med demoner eller mørke alienser. Det er slik de healer. De vet det bare ikke. Men deres ofre finner ut etter døden, ber ofte om hevn og blir inkarnert som rødiser som da gjør hekseri til heksens lyse parallell. 



Sp.Det var godt å høre fra deg igjen og at Armageddon er over, i hvert fall foreløpig. Jeg håper at det blir bedre for oss alle.
Det har vært 5 tøffe måneder, jeg har vært full av angst hver dag og den jeg var (ET) trivdes ikke i kroppen min, det har vært et helvete..... rett og slett.  Men det er noe jeg trenger svar på og det er når jeg var aliens hvorfor hadde jeg da angrep hver eneste dag i alle disse månedene?? Det forstår jeg ikke. Jeg brøt avtaler fra drøm hver morgen og ellers hvis jeg var i kontakt med folk så brøt jeg alltid avtaler.  (Jeg sa hver dag til meg selv; jeg tror på Lyset.) Vil gjerne forstå dette.
Det var veldig rart, men forrige lørdag/søndag syntes jeg at angsten ble borte og jeg fikk en ro i meg, og mandag fikk jeg mailen din om at jeg var blitt lys, noe som ble en bekreftelse av det jeg følte.
Hva skjer videre nå, alle som ble byttet ut med aliens, de er vel fortsatt aliens? Jeg tenker da spesielt på hele min familie, som var blitt aliens? Kan de renses igjen? Uten å bli byttet ut på nytt? Og hva med aliens-territoriene, de hadde jo overtatt det meste her i Nord-Norge.
Hvordan er det med ritualene, er det noen jeg bør gjøre? 

Sv.Ja, vår store seier var den dagen!

Nå har Bill Gates gjort noe og Lysets tusenår er avlyst, men vi skal fikse det.

Alle er blitt lyse nå, det fins ingen neffiser, rødiser eller alienser, bare B.G. og andre i eliten.
Du fikk nok angrep fordi du hadde renset deg, det fikk også mine andre klienter som var blitt røde...

Det var veldig ensomt for meg og, jeg hadde ingen katter og ingen å kommunisere med... Og med helseproblemer hele tida.... Så, ja, det var et helvete  for meg og.

Ingen bekymringer, familien din er blitt lys og det trenges ingen flere ritualer. De kan renses, men ettersom de ikke bryter avtaler virker rensen ikke på samme måte…Territoriene er frie, de hører ikke til alienser lenger. Vi må fikse det nye problemet nå.



Sp.Frimurerlosjene blir vel ikke borte, så hva skjer der?
Sv.Ritualene deres fungerer ikke, men de samarbeider med hekser som gjør ritualer for dem... Jeg vet ikke når losjene blir nedlagt.



Sp.Hva med covid?  Og vaksinene?  Pga covid har det vært ensomt for meg også fordi jeg ikke tør treffe familien ofte. Jeg har sagt nei til vaksinen, men vet jo at jeg er i risikogruppen pga av alle min underliggende helseplager. Bør jeg la være? 
Sv.Det bestemmer du selv, men jeg har masse informasjon i forumet om risikoene. Ellers får man vaksinen mister man sjelen og rensen du har gjort skal gjøres om, fordi covid er også en entitet.

Sp.Hva vil egentlig implantater føre til på sikt , hvis de ikke blir fjernet, sykdom feks ? Jeg følte at noe forsvant fra magen da jeg gjorde ritualet, lurte jo litt på hva det var.
Sv.Ja, de er jo fremmede elementer i kroppen og selv om de er inaktive nå blokkerer de energistrømmen i den eteriske kroppen, hvor sykdommer stamme fra....
 


Sp.Grunnen til at jeg begynte å tenke mye på deg nå og søke deg opp på nettet og finne nettsiden din igjen var at jeg så en live-sending på Facebook med Jonette Crowly i kveld, og jeg fikk sjokk da denne damen promoterte covid-vaksinene og hadde med seg en lege og en vaksineutvikler som også forklarte hvor ufarlige og trygge vaksinene er.
Jeg ble helt rystet.  Jeg har ikke tatt denne Rmna-vaksinen og vil heller ikke gjøre det, selv om jeg kan risikere å være uheldig å bli ganske syk av covid.  Jonette Crowly la det frem på den måten at man kunne ufarliggjøre vaksinen med sin egen høye frekvens og med intensjon, osv.,  men hva skal man da med vaksinen - da må man jo kunne gjøre det samme med viruset?  

Jeg begynte så å tenke på at jeg en gang spurte deg om henne, og at du med en gang sa at hun var mørk, at hun kanaliserer en entitet fra det Store hvite broderskapet, som er det mørkeste som fins (skrev du).  
Det måtte jeg tenke på nå i kveld da jeg så dette.  Mange av dem som så på, reagerte som meg og kommenterte.  Jeg vet ikke om du har noen informasjon omkring vaksinene, men jeg kan tenke meg at du også er skeptisk til å ta dem.  Det er liksom et dårlig tegn når hele verdens befolkning får dette, og vi mangler en kontrollgruppe......  

Sv.Den vaksinen er Uhyrets merke, så man mister sjela hvis man får den. 
Det å „ufarliggjøre vaksinen med sin egen høye frekvens og med intensjon“ er jo en avtale, bare utenomjordingene kan gjøre dette -og få sjela vår.
I forumet poster jeg mange videoer om vaksinen og andre ting, det vet du jo fra før. Det inneholder masse god informasjon, https://aandeligkrig-healing.freeforums.net/



Sp.Ja, den vaksinen..... Det som er vanskelig for meg, er jo at to av mine barn har tatt den.  Bare min sønn har latt være så langt, og han hadde nylig korona. Han hadde litt feber i en dag, og var forkjølet en ukes tid.  Veldig lett fikk han det.

Det høres jo fryktelig dramatisk ut at alle som tar sprøyten mister sjela si.  Mener du det virkelig?  Da blir det ikke mange igjen på jorda med sjel.  I alle fall ikke i den vestlige verden. Tenker du at de som unngår vaksinen får en spesiell rolle eller oppgave?  Tro hva som vil skje videre når vi ser et par år fremover og de fleste mennesker har tatt vaksinen.  Hvordan vil samfunnet være da, og vil det i det hele tatt bli levelig for oss andre? 

Jeg kjenner nesten ingen som ikke har tatt vaksinen, og man blir fort møtt med aggresjon og meget stor skepsis.  Det er uhyggelig.  Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre den dagen jeg får viruset og må være sykmeldt, antakelig.  Da kommer det fram at jeg er blant de "svikefulle".  

Sv.Ja, ikke bare sjela, men i følge mange forskninger kommer alle de vaksinerte til å dø snart. Jeg håper at dette kan stoppes med Armageddon. Det hører jo til New World Order -agendaen om å ha en brøkdel av befolkningen igjen. Men takket være Armageddon går de mistede sjelene til Lyset og de nye sjelene som folk får, som er covid-sjeler, blir renset. Og etterpå går en ny lys sjel inn i kroppen. Før ble den gamle sjelen en del av Ouroboros, så dette var en stor seier for Lyset.
Jeg vet ellers ikke hva som kommer til å skje i fremtida. Frimurerne vil bringe det fysiske Armageddon og det ser ut til at det blir så, med en tredje verdenskrig og resten av hendelsene som beskrives i Åpenbarelseboka. Men de som ikke får Uhyrets merke har sikkert en spesiell oppgave. Kommer imidlertid New World Order blir de nok henrettet, eliten vil ikke akseptere at noen ikke lyder…
Får man ellers viruset kan man ta vitaminer, kosttillskudd, MMS, kolloidalt sølv eller ivermektin.



Sp.Det er dette med "The Great White Brotherhood of light", eller hva det kalles på engelsk.  Det Store hvite broderskapet.  Du har tidligere skrevet at det er mørkt.  Jeg ser at det er såååå mange såkalte åndelige lærere som nevner dette brorskapet, som inviterer det inn i meditasjoner og som henvender seg til det for hjelp.  De samme er også ofte opptatt av oppstegne mestre, Commander Ashtar,  den Galaktiske føderasjonen (forskjellige føderasjoner  med litt ulike navn.... Galactic Federation of worlds, Galactic federation of light,) og alle disse galaktiske rådene  (Arcturian Council, Pleadian Council osv.). 

Sv.Ja, alt dette er mørkt.



Sp.Jeg kjenner skepsis når man henvender seg til slike krefter uten å kjenne deres identitet.  Og uten å vite om de er lyse eller mørke. 

Sv.Det er lett å bli lurt når man kanaliserer. Og de fleste kjenner ikke til farene eller vet ikke at man skal be om beskyttelse. Disse sk. healerne aner helt enkelt ikke hvor farlig det kan være...



Sp.Du har jo også sagt at de fleste healere og åndelige ledere er mørke, fordi de står i forbindelse med mørkets krefter.

Sv.Det stemmer, deres arbeid blir kontrollert av disse entitetene som legger implantater i dem og klientene deres.



Sp.Jeg skulle gjerne visst litt mer om dette og hatt noen enkle holdepunkter. Jeg kan også se etter mer informasjon på nettsiden din. Personlig er jeg blitt opptatt av drage-energier de siste årene, etter at jeg møtte to tyske damer i England, som var så opptatt av det.  Den ene mottok et kanalisert budskap til meg, mens vi satt rundt kjøkkenbordet i leiligheten de leide.  Det var sterkt og følelsesladet.  Jeg fikk vite at jeg var høyt elsket av drageriket, og at jeg og min personlige drage er det største energifeltet drageriket har i Norden. Mulig at jeg ble forført av disse vakre og smigrende ord. 

Sv,Der gjorde du en avtale, ja. Det er slett ikke trygt å få kanaliserte budskap, nesten alle er med mørkiser. Du fikk kanskje også flere implantater der...



Sp.Det finnes vel dem som mener at dragene også er mørke energier.  

Sv.Selvfølgelig er de det...



Sp.Selv har jeg ikke opplevd noen direkte kontakt med dragene, men jeg har møtt flere i meditasjoner, og har sett dem ganske tydelig og levende, med ulike farger, størrelser og kvaliteter.  Jeg har gitt alle "mine" drager navn, og for meg har de en spesiell funksjon eller spesialitet, som f.eks. å heve frekvensene over større områder, transformere lave energier, helbrede, bygge broer mellom mennesker, nasjoner, organisasjoner, hjelpe med å gjenfinne metafysiske evner fra tidligere liv, osv. 

Sv.Å nei, du er i kontakt med mørke utenomjordinger. Det er ikke merkverdig at du ble ledd til alle slags mørke terapeuter, dragene førte deg dit... Drager kan ikke gjøre noe som helst av alt det du nevner, bare med utenomjordisk teknologi i bytte mot å legge implantater og stjele sjela. 



Sp.Man kan vel egentlig ikke vite hvilke energier som er mørke eller lyse, men jeg håper og tror man kan beskytte seg gjennom å alltid ta forbehold og bare invitere inn de energier som er av Lyset, og som har mitt høyeste beste i sinne, og som er godkjent av mitt høyere selv.  

Sv.Nei, det kan man desverre ikke. Særlig når man har din bakgrunn, full av mørke New Age meditasjoner og terapier. Det kommer alltid mørkiser. Du burde holde opp med å meditere, i alle fall til du blir av med alle avtalene og implantatene.
 
Har du gjort en liste over avtalene dine fra dette livet? Her er en liste over mulige avtaler:  https://koalanispiritualwarfare.blogspot.com/2020/08/list-of-possible-deals-with-demon.html
Det hadde vært bra å begynne slik... I den finner du også en lenke til en liste over mørke New Age aktiviteter.

I en kanalisering skal man alltid be om at guiden som kommer gjør det fra det gudommelige Lyset og sjekke at den gjør det etterpå.



Sp.Jeg har begynt å si dette når jeg inviterer inn energier i meditasjoner osv. Jeg har også begynt å ta forbehold når jeg søker kontakt med dragene - ber om at drageenergier bare skal slippe gjennom dersom de er av Lyset og har det høyeste beste for alle til hensikt.

Sv.De er ikke fra Lyset og de kommer hvorsomhelst når du sier det slik. 
De fleste mennesker mistet sjela for et par år siden pga slike avtaler og fikk en aliens inn, men siden frimureriet ble blokkert fikk de en ny sjel fra Lyset. Og dette gjelder sikkert deg og, siden du hadde så mange og så alvorlige avtaler. Men hvis du begynner å jobbe på deg selv igjen blir den nye sjela automatisk renset.



Sp.Men da er det jo ikke drager egentlig, men mørke utenomjordiske i forkledning?  Hvordan skal vi vite hva det er som presenterer seg?

Sv.Drager er mørke utenomjordinger. Man skal teste det, spørre om det kommer fra det gudommelige Lyset. De har ikke lov til å lyve om det. Men har man implantater kan man se galt og tro at svaret er „ja“. Derfor er det viktig å fjerne implantatene.



Sp.Og du opererer jo også selv med erkeengelen Mikael, jeg vet ikke om du har andre engler med i dine ritualer.  Hvordan kan du være sikker på at engler og erkeengler er det de fremstår som, og hvordan kan du vite at det er en god kraft du inviterer inn når du påkaller erkeengelen Mikael.  Det kan jeg ikke forstå.

Sv.Jeg inviterer ingen, jeg gjør ritualer for Lyset. Mørket kan ikke gjøre hva jeg ber om. Men erkeenglene kan når jeg ber dem fordi jeg utfører misjonen min. Jeg bryter alle avtalene jeg finner, så jeg har rettigheter. Og jeg har jo jobbet lenge med guider fra Lyset. Jeg mediterer ellers ikke bare for moro skyld, men for å få svar. Og svarene kommer ikke fra erkeengler, fordi det ikke er oppdraget deres å gi svar, kun å handle. Svarene kommer bare fra guider. Mørkiser har ikke rett til å svare  „ja“ på spørsmålet om de kommer fra det gudommelige Lyset, ellers blir de øyeblikkelig ødelagt (deres mørke energi blir det og de blir ført til Lyset). Det er slik jeg vet at guiden kommer fra Lyset. Det fins altså en overenskommelse mellom mørket og Lyset om dette. Ingen er selvfølgelig perfekt i denne verden og hvis jeg spør om noe som har med en mørk parallell av meg å gjøre kommer svaret ikke fra Lyset. Heldigvis finner jeg ut før eller senere. De fleste kanalisatører får svar fra utenomjordinger hele tida, fordi de har avtaler med dem uten å vite det og får falske inntrykk gjennom implantatene de har. De vet heller ikke noe om avtaler, så de sitter fast.



Sp.Det virker jo som om du ser alt som mørkt og negativt.  

Sv.Jeg ser ikke alt som mørkt, jeg vet at alt i den fysiske verden er mørkt, ettersom den fysiske verden ble bygget av mørke krefter. Bare sjelene våre er lyse.



Sp.Jeg tror også at man bør holde seg mest mulig til sitt eget indre, sitt hjerte, sin indre stemme, og ikke invitere inn andre energier.

Sv.Ja, det er det tryggeste. Som sagt inviterer jeg ingen, jeg gjør bare jobben min som er å få inntrykk om folks tidligere liv og karmiske profil.



Sp.Jeg er blitt veldig opptatt av stjernene de siste årene, virkelig mye mer enn før, og må ut for å se og finne igjen enkelte stjerner når det er klarvær . Det er det akkurat i kveld, og jeg så Orion, Aldebaran og Pleiadene rett utenfor her hos meg nå.

Sv.Stjernene vi ser er også mørke, de er en del av den fysiske verden... Deres sjel kommer fra Lyset, likesom vår, men som fysiske former og planeter ble de bygget av mørkiser.



Sp.Jeg er tiltrukket av de sterkeste stjernene, og gjerne dem som har et rødlig lys, slik som Betelgeuse i Orion, Aldebaran og Arcturus. Men også Vega og Spica og flere andre.  Jeg har jo lurt på om det er en hjemlengsel til visse stjernesystem, eller om det bare er fascinasjon.  Jeg får ofte et behov for å "snakke" med stjernene, jeg babler i vei på noe jeg kaller stjernespråk, hvis ingen kan høre meg.  

Sv.Dette er en avtale til altså, da kommer du til å snakke med utenomjordinger... De gir deg denne tiltrekningen…



Sp.Kan dette også være av det mørke?  Det virker uskyldig på meg, men jeg tror også at enkelte stjernesystem kan ha mørke og fiendtlige aliensraser.  Jeg søker ikke kontakt med dem, men føler en sterk lengsel til stjernene.  Gjør ikke alle mennesker det? Ligger det ikke i vår natur? Jeg har vært tiltrukket av stjernene siden jeg var liten, men det har blitt mye mer de siste par årene, og jeg har også lært meg å finne igjen mange flere stjernebilder nå.

Sv.Jeg tror ikke det ligger i vår natur, jeg har aldri gjort det eller følt behovet... Men når man har en avtale med utenomjordinger blir man tiltrukket av alt som er knyttet til dem...



Sp.Ja, du må gjerne sjekke om jeg har implantater fra kanaliseringen fra dragenes konge.  Men jeg gjorde jo ikke noe aktivt, jeg bare hørte på det hun sa - hvordan inngikk jeg en avtale da, i så fall?

Sv.Ved å akseptere hennes kanalisering om deg. Og det å meditere , se og like drager i dine egne meditasjoner er også avtaler... Å lengte til aliensbebodde stjerner er også en avtale…


Inga kommentarer: