lördag 14 januari 2023

Metafysiske spørsmål og svar 3





Temaer: Avtaler, New Age (utenomjordiske) lærdommer, åndelig veiledning, mørke kanaliseringer (med utenomjordinger), fjerning av implantater, parforhold og innflytelse av mørke entiteter, avtaler og implantater, falske erkeengler, skjelning mellom lys og mørk informasjon, det høyere selv, dattersjeler, Monaden, åndelige guider.

Sp. Jeg har sett på den lange listen din over avtaler. Der er det jo ting som svært mange mennesker kontinuerlig gjør, som å spise kjøtt og drikke alkohol.  Jeg gjør begge deler mye mindre enn før, men spiser fortsatt kjøtt av og til og ikke minst fisk.  Og drikker alkohol kanskje en gang pr. måned.  Det vil da si at jeg aldri blir kvitt avtaler med mørket?

Sv.Alkohol er renset nå, så det er ingen avtale å drikke det. Men å spise kjøtt er det det. Du kan ta tid på deg før du kan slutte å spise kjøtt, det trenger du ikke å gjøre akkurat nå. I Lysets tusenår kommer ingen å spise kjøtt.


Sp.Ellers så jeg ikke så mye på listen som jeg har foretatt meg i de senere år, men kanskje langt tilbake, for eksempel å legge blomster under hodeputen på midtsommernatten for å ønske seg en kjæreste, og sånne ting.

Sv.Flott, men du gjør andre avtaler kontinuerlig, avtaler om universet, utenomjordinger, o.l....


Sp.Det virker ikke som man kan komme unna alle disse avtalene, dersom vi mennesker har livet vårt fullt av dem, og stadig får nye...... 

Sv.Ja, det er ikke lett, men prøve skal man.


Sp.Jeg mediterer heller ikke for moro skyld, og mediterer veldig sjelden.  Gjør jeg det, så gjør jeg det for å roe sinnet fra evige tanker og "prat" og støy.  Da kan jeg lettere kjenne hva jeg trenger og hvor jeg er. 

Sv.Greit, og da behøver du ikke å tilkalle noen entiteter eller guider. Det er det som er farlig.


Sp.Det ser ikke så lyst ut, dette.  Men jeg får fortsette å jobbe med meg selv.....

Sv.Ikke miste motet, du! Delta gjerne i forumet, les mine nye artikler og du kommer til å føle deg bedre og bedre. Og når du er ferdig med å bryte avtalene dine kan du gjøre ritualene.


Sp.Takk skal du ha, Koalani. Jeg har registrert meg i forumet ditt nå - der er det jo mye interessant.  Har hørt et par videoer med undervisning av Rudolf Steiner nå.  Han har mye lærerikt.

Sv.Javel, ja, fint, men akkurat hans lærdom kommer jo fra mørke utenomjordinger... Du kan lese den, men ikke tro på alt, prøv bare å finne ut hva som kan både stemme og være fra Lyset...


Sp.Ja, jeg skal være mer forsiktig med å invitere inn guider o.l.  Jeg har ikke gjort det noe særlig i forbindelse med meditasjoner, men har gjort det en del ganger før jeg sovner om kvelden.  Ber om at de skal komme i drømme og gi meg veiledning og svar, osv.  
Det skal jeg slutte med.

Sv.Å ja, det er klokt. Du kan jo be Gud om veiledning i våken tilstand og om hjelp for å forstå tegnene.


Sp.Jeg vil søke svar bare fra mitt indre, fra min sjel.

Sv.Ja, eller spør meg i forumet.


Sp.Det sies også ofte at det er mange gode krefter i andre dimensjoner som ønsker å hjelpe oss, men at vi da må be dem om hjelp.  Slik som engler, guider, osv.

Sv.Ja, men de har ikke mange rettigheter på den fysiske verden. De får dem når vi bryter avtaler (samarbeid med mørke krefter).


Sp.Men jeg tør ikke gi meg ut på å søke slik kontakt - man kan antakelig bli lurt hele tiden, når som helst, av hvem som helst.

Sv.Akkurat, og jeg er også blitt lurt, mange ganger, særlig det første året, når jeg gjorde masse hypnosesittinger og manglet erfaring... Men man lærer av det. Man bryter avtalen når man finner ut at man ble lurt og går videre, med mer kunnskap.


Sp.Jeg ville bare fortelle at jeg har merket en positiv forskjell det siste døgnet.  Fra i går kveld, spesielt fra i natt og i hele dag har jeg merket en stor ro som har kommet over meg. 

Sv.Jeg kan jo ikke vite hva det skyldes, men intuisjonen min sier meg at det har med ritualet for å bryte kontraktene å gjøre, og det at du har tatt et bevisst standpunkt til det. 


Sp.Ja, det hjelper. Jeg har også tatt en runde for å bryte det som gjaldt den kanaliseringen fra dragene (i 2017), og en reading jeg fikk fra et kjent norsk TV-medium for et par år siden.  Hun var veldig opptatt av andre stjernesystemer og min tilhørighet der og kanaliserte det rareste "light language" man kan tenke seg. 

Sv.Ja. sånt er jo fra mørket. Var det et riktig språk?


Sp.Jeg var ikke fornøyd, og spesielt ikke i forhold til prisen.  Hun var dyr og var lite opptatt av å kunne veilede meg i dette livet. Jeg fikk stort sett høre at jeg var havnet ikke bare i feil land, men også på feil planet og at det ikke var rart jeg ikke føler meg hjemme. 
Nei, det tror jeg på ingen måte. Det var underlige lyder som hun fant på seg selv.

Sv.Det var altså en simplistisk forklaring. Hun kunne jo ikke fortelle deg at du var El, hun vet nok ikke noe om det... Men du, du kan jo også ha fått implantater av henne da, det er solklart at hun kanaliserte alienser...


Sp.Disse to har jeg nå brutt, i tillegg til Reiki-innvielsene og de implantatene du har sett tidligere, som var ganske mange.
Det føles som om den freden jeg kjenner, har sammenheng med dette.  Jeg aner ikke om det er vanlig å merke det på denne måten, men det vet kanskje du?

Sv.Ja, de som er følsomme har nevnt at de føler en ro etter å ha brutt avtaler, fjernet implantater eller etter starten av den karmiske rensen. 


Sp.Ja, jeg er nok veldig følsom for mange typer energier, men forstår ofte ikke selv at det er det som er situasjonen. Jeg tror at jeg lett kan føle på problemer som er andre sine, uten at jeg forstår det selv, og tror at det er mitt. 
Jeg kjenner det fortsatt som noe fysisk, at noe er forandret. En god og rolig følelse, et rolig sinn, en slags fred jeg har lengtet etter…

Sv.Ja, implantatene var jo fysiske. De sitter på den eteriske kroppen som er fysisk, men ikke materiell.


Sp.Jeg vil oppdatere deg litt, for jeg er ganske overrasket over at jeg plutselig har blitt kontaktet av en mann som har lyst til å treffe meg for første gang til helgen. Jeg lurer på om det rett og slett skyldes at jeg har brutt avtalene og jobbet med det der.  

Sv.Hvis han er rett for deg, antakelig. Det kan jo også være en test fra Lyset eller en felle…


Sp.Og den gode følelsen som kom over meg etterpå , som jeg fortalte deg om.  Jeg tror den er borte nå, men den varte et par dager og var herlig, som forelskelse. Og denne mannen kontaktet meg kort tid etter at jeg begynte å kjenne på dette.  Kan det være så enkelt som at det skjer skifter i energien, energifeltet mitt, og dermed trekker jeg til meg andre ting?

Sv.På en måte, men det er riktigere å si at før hadde du mørke guider, så de lekte med deg, mens nå har de lyse rett til å gi deg tester og sjanser.


Sp.Men hvor nøyaktiv var de mørke aliens involvert? I mannen? I meg? I relasjonen? 

Sv.Ja, i alt og alle. Aliensene gjør en avtale med den annen personens entiteter og får et og annet til å skje, i dette tilfellet møtet og mannens positive oppførsel. Deretter fikk de ham til å tro at du forventet deg et forhold, de gjorde ham usikker eller redd og han kuttet ut kontakten. 


Sp.Ja, her var det i alle fall mye suging av energi, håp og glede, avvisning, nytt håp, ny avvisning, og så videre. Det er fortvilende, og jeg mister troen på menn.  (Nesten)

Sv.Sånt noe er jo typisk av mørkiser. Menn har ikke noe å gjøre ved det, de er bare marionetter, som alle mennesker...Og aliensene er kjempeglade i slike berg-og-dalbane -følelser.


Sp.Jeg er ikke vant med å tenke at entiteter angriper i slike situasjoner, det er helt nytt for meg.  Men kanskje det rett og slett var demoner og mørke krefter inne i bildet. Jeg vil ta en ny runde med ritualet for bryting av kontraktene.... Det gjør meg så godt.

Sv.Jeg tror ikke at denne fyren vet hva han vil.  Han lar seg styre av entitetene sine og entiteter er alltid med i spillet, med alle mennesker, noen mer, andre mindre. Så hva gjelder ham er det vel MER. Det avhenger av deg hvor lenge du lar hans entiteter fritt spill på deg. Han forandrer seg nok aldri.


Sp.Ja, god ide.... Og så avtalen av å la hans entiteter leke sadistisk med meg.

Jeg lurer forresten på en liten detalj:  Når jeg gjør ritualet og skal jobbe med flere avtaler og mange implantater, skal jeg gjenta denne besvergelsen på nytt for hvert implantat...? Hver avtale?  Jeg vet heller ikke riktig hvor mange avtaler jeg har, det kan vel være flere implantater som har kommet fra samme avtale, og noen avtaler uten implantater? 

Jeg tenkte på dette (første gangen i Oslo sa jeg det bare en gang, men tenkte neste gang at jeg kanskje bør si det for hver avtale jeg jobber med)
:
Bryt avtalen ved å si forsakelsen av mørket:

I Lysets navn, må Gud vise deg til rette, mørke.

Jeg tar avstand fra alle mørkets gjerninger.

Jeg opphever alle kontrakter med mørket, alle innbydelser og besvergelser fra mørket og alle ritualer og innvielser som er gjort i samarbeid med mørket.

Jeg tilslutter meg universets eneste Skaper, kjærlighetens og Lysets Skaper.

I evigheten, så lenge min sjel eksisterer.
 
I Lysets navn, så være det.


Sv.Implantater får man som oftest i forhold til metafysiske avtaler, slik som besøk hos medier, alternative terapier, kanaliseringer, o.l. Du kan gruppere disse og gjøre ritualet samtidig for alle.

Hva gjelder andre vanlige avtaler, så bruker man ikke å få implantater. Og du kan gruppere dem også og si bønnen bare en gang. Be din skytsengel å gruppere alle demonene og, slik at du kan drepe dem samtidig.


Sp.Det reiser flere spørsmål når du slår fast f.eks. at "Metatron er en demon".  Når det sies at dette er navnet på en erkeengel og det finnes visst en lang rekke av dem, hvordan skal man da forstå dette?  

Sv.Det fins bare 7 erkeengler, pluss en til dyr (Ariel). Jeg hadde en lenke i forumet før, men nå er teksten vekk... Erkeenglene er Mikael, Rafael, Gabriel, Uriel, Jofiel, Chamuel og Zadquiel. Alle de andre er demoner og alienser. Jeg fant bare denne nye lenken, men den har kun 6 navn: https://ashepamicuba.com/en/los-7-arcangeles-y-su-dia-de-la-semana/


Sp.Så Metatron er ikke blant erkeenglene i det hele tatt? 

Sv.Nei, Metatron er Enoch som ble til demon fordi han kanaliserte Jahve.


Sp.Og hvordan vil du forklare at vet dette?  

Sv.Det er jo min jobb å finne ut det lille som er lyst omkring oss... Jeg oppdager ting i meditasjon, i Armageddon eller ved å forbinde forskjellige ting jeg leser og så tolke tegnene jeg får. Men akkurat dette er gammelt, min første medarbeider fant det.


Sp.Eller er han en erkeengel, men det er i dette tilfellet en demon som utgir seg for å være Metatron?  

Sv.Ja, en mørk ånd som utgir seg for å være eller som tror at han er erkeengel.


Sp.Her kan man jo gå seg helt vill og jeg kommer tilbake til det jeg skrev til deg nylig, at jeg tror jeg må begynne å avvise alt som ikke er meg selv, mitt høyere selv, min guddommelige del.  

Sv.Du er fri til å avvise det du har lyst til, men hvis det du avviser er lyst, så gjør du en avtale.


Sp.Ellers kan man jo ikke vite hva man tar inn.  Men kan man også bli lurt om man ber om å få innsikt fra det høyere selv...sin egen sjel?  

Sv.Ja, fordi ditt høyere selv er ikke deg, men en annen sjel hvis jobb ikke er å passe på deg eller sine andre dattersjeler. Din guide er den som har denne jobben. Men du har ikke akkurat lært å kommunisere med ham/henne ennå, ettersom du havnet hos en masse alternative healere og synske som gjorde mørkarbeid...


Sp.Hmmm....Jeg har alltid tenkt på mitt høyere selv som en del av meg. 

Sv.Det er det ikke. Mesteparten av den åndelige informasjonen på nettet er jo mørk...


Sp.Tenker du på monaden - gruppesjelen? 

Sv.Monaden er det beskyttede området hvor Gud skaper. En gruppesjel .er en mindre utviklet kollektiv sjel som brukes i f.eks. steiner.


Sp.Det høres ut som om det er den du snakker om når du sier dattersjeler.  

Sv.Dattersjelene er de nye sjelene som skapes når vi har nått nivå 10 og gjør åndelig arbeid. Hver gang arbeidet vårt når 100% blir en ny dattersjel født.


Sp.Men jeg er vel like langt når du sier at det gjelder å kunne kommunisere med guiden. For jeg kan vel stole like lite på at en guide er det den gir seg ut for, som alle de andre vesenene og entitetene, engler og drager og oppstegne mestere, helgener og feer og enhjørninger og utenomjordiske vesener. 

Sv.Disse er jo allesammen mørke, ja utenom engler da...


Sp.Hvordan kan guiden være noe helt eget? 

Sv.Fordi han/hun kommer fra det gudommelige Lyset.


Sp.Og mange vil jo si at vi har flere guider? 

Sv.I blant har vi det, når arbeidet vårt er viktig.


Sp.Mange snakker om et åndelig team av hjelpere...

Sv.Ja, det stemmer, men de som snakker om dem pleier å jobbe med utenomjordinger som utgir seg for å være lyse guider...


Sp.Det snakkes med mange røster, det er sikkert.....

Sv.Hva mener du med det?


Sp.Med det mener jeg at det er mange ulike stemmer og fortellinger i omløp.  En del ting er felles, men jeg hører og leser mye forskjellig. Du er en av de få som advarer mot det meste, og det tar jeg som et godt tegn.

Sv.Takk skal du ha!




Inga kommentarer: