måndag 4 januari 2021

Metafysiska frågor och svar 3




Ämnen: Avtal, implantat, mörka terapeuter, El-själar, själsmissionen, elitens spionerande, karmisk rening, den feministiska programmeringen, andligt farliga produkter, rödisar, kärlek. 

F.Jag säger högt och tydligt i närvaro av Gud och Ljuset att det inte är ok att sätta in några implantat i mig i förespeglingen av att ända syftet är healing/terapi.
Det är ett andligt bedrägeri som inte accepteras och nu när detta är identifierat så ska alla implantat satta i mig utan min vetskap bort. 

S.Detta funkar dock inte utan borttagningsritualet. Dessutom kan såna bekräftelser leda till avtal. Du besökte ju själv den mörka terapeuten, du gjorde alltså ett avtal med henne, så hennes alien fick sätta implantat i dig. 

 
F.Varför är det bra att bryta alla varelsers avtal? Finns det inga bra avtal? Eller är avtal lite som stoppklossar i krig, nästan som politisk korrekthet?

S.Med ordet avtal menar jag alltid de man gör med mörka entiteter. Såkallad politisk korrekthet är en avspegling av det Vita Brödraskapets mentalitet (avandgarde-mentaliteten, nya tendenser, brist på tro på Gud, extrema könskvoter, transhumanism, Illuminati, frimureri, falsk demokrati, osv....)


F.Jag har alltid känt att min själ är speciell. Kan detta stämma?

S.Alla själar är speciella, men kanske har du haft Mars till parallell gud, eftersom du talar om andligt krig, något som inte är känt i Sverige…

 
F.Intressant! Är Mars kopplad till väduren/krigarens planet?

S.Planeten. Han bodde ju där. Jag har haft en svensk klient som var hans parallell, men tyvärr gick hon till flera mörka medier som satte implantat i henne och hon avbröt terapin, för hon trodde då att mitt arbete var mörkt. Och när en parallell inte lyckas skickar Ljuset mig en annan, helst från samma land, men också andra från andra länder, om det är frågan om en viktig själ.


F.Får du all kunskap via kanalisering?
S:Ja, eller från mina medarbetares och klienters guider. Men i Grekland har vi också en duktig metafysisk forskare som har översatt Kopparböckerna. De innehåller en del av Jordens dolda historia. 
 
F.Vad är en viktig själ?

S.Det är nån som haft till parallell Zevs, Jesus, andra olympiska gudar, elohim, den första elohae, Guds Krigare, ol.


F.Hur vet man att någon är en viktig själ? Hur ser jag? Hur ser jag om någon är mörk? Finns det något tecken? 

S.Man känner sig annorlunda än vanliga människor, man identifierar sig inte med massan. Man förstår saker på en djupare nivå. Om en viktig själ också har en viktig mission, har hon visst fler attacker än andra människor.
Om du ber Gud om att känna igen mörka människor får du snart tecken. Det kan hända att de inte fattar vad du menar, eller att de missförstår dig, att de avslöjar sina verkliga intentioner även om de inte vill det, att de skyr undan dig, att de ändrar samtalsämnet, osv…


F.Man känner av att något är annorlunda med vissa personer.
Jag tror det känns som den (som jag kallar) GPS som var på något sätt visuellt implanterad i mig är BORTA. Denna GPS var inställd för att locka till mig negativa människor och negativa händelser. Tidigare har det liksom känts som att något varit påslaget dvs denna GPS (men jag visste inte vad) som gjorde att mörka människor och situationer synkroniserades för att skapa olycka för mig. Har jag rätt i detta? 

S.Ja, i vissa fall känner man en förändring snabbt, i andra fall tar det tid eller först efter själshämtningen. Aliensar har en sån maskin de kopplar till personerna de har avtal med.


F.Sverige tycks just nu vara extremt utsatt för mörka krafter på ett psykologiskt samt osynligt plan. Nästan som att mörkret leker sadistiskt med människor genom detta du bla nämnde transsexualitet, hen, försvaga män och spela ut kvinnor och män mot varandra och människor överlag i grupper mot varandra med diverse manipulativa metoder. 

S.Ja, Sverige, Holland, Belgien och Luxemburg är värst i världen angående detta. Sen följer Storbritannien, Norge, Danmark, USA, Kanada... Det är lättare att påverka ett litet land än ett stort.
Jag var i RFSL Stockholm på 80-talet och det där med att få kvinnor vända sig fanatiskt mot män började då, bland lesbianer och bögar. Lesbianer hatade mig för att jag förstod hur det låg till. Men de vann, så jag gick min väg... Alla män blev hypnotiserade av dem och gick med på det att kvinnor skulle vara förtryckta endast pga männens närvaro i ett rum, osv, osv...


F.Väldigt grymt att göra en sådan sak. Kan inte vara nyttigt för dem själva att genera sådan ondska… 

S.Nej, ingen är lycklig när själen är fylld med hat och ilska… Den feministiska rörelsen har fått en djup programmering av Lilith, få kvinnor i den hade förmågan att slippa undan den.


F.Det blir svårt att klara sig socialt när dessa krafter sätts i spel. Vet precis vilken typ av dynamik du talar om och hur den får fäste och sedan slår ut de alla som ej rättar sig i ledet. Detta fenomen återspeglar sig på liknande sätt i olika sociala sammanhang - stora som små.

S.Ja, det är trist. Därför skapade jag mina forum, för att väcka nordbor, men programmeringen är för stark. Folk känner rädsla så snart man nämner mörka krafter...


F.Finns det goda aliens?

S.Ingen dum fråga, det finns det, men de har ingen kontakt med människor på jorden, för de vet att de inte ska påverka oss.


F.Om jag har förstått det rätt genom att läsa texter från din hemsida, man kan nå hög eller låg nivå, dvs siffra 1 (röd) och uppåt ——>fast jobba för olika ändamål? Så tex om jag har paralleller och liknande på hög nivå (fast de jobbar åt fel ändamål) så krävs det fler böner under längre tid och mer disciplin från min sida för att avvärja och bli 100% fri? 

S.Ja, men man kan göra en ritual för att blockera de högtstående, då blockeras de genast, med mindre de är häxor eller högtstående medlemmar i ett hemligt sällskap. Då kan de bryta blockeringen. Men de går till Ljuset när den karmiska reningen är färdig.


F.Den karmiska rätten att skada mig försvinner om jag avsäger mig AVTALEN genom rustningen och processen från Ärkeängeln Mikael, samt disciplinerade böner varje dag? 
Jag känner mig redan (trots att jag är förkyld) ljusare och renare inom mig och fönstret, dvs min perception utåt är renare och klarare nu när det mörka inom mig, dvs avtal osv -de krafter som gjort intrång för att styra och påverka mig blivit så att säga upptäckta och min tanke/känsla om detta fenomen är bekräftat. På så vis är inte mitt fönster lika ”smutsigt ” och när jag inte längre ser smutset utanför mig så kan detta inte längre i samma utsträckning som tidigare diktera mitt liv och färga det så? Det mörka filtret som attraherade in negativa människor och händelser börjar och kanske snart är eliminerat/borta? GPS borta snart? 

S.Precis! Men det karmiska renas genom den karmiska reningen som guiderna och änglarna gör.


F.Var min förkylning en attack, därför att jag bröt många avtal?  Men å andra sidan har jag fått mer klarhet…

S.Det var det nog, men kanske har du fler avtal och det var just de entiteterna som attackerade dig. Man får klarhet när man bryter avtal och tar bort implantat. Men det räcker inte, de karmiska demonerna går inte sin väg genom att endast bryta avtal, det finns regler mellan mörkret och Ljuset för att det inte ska vara så enkelt. Och regeln är att också rena sig karmiskt med en terapeut. Sen är problemet att vi har astral Armageddon, så attackerna tar inte helt slut just nu. 


F.Det är de visuella ritualerna jag har svårast med.

S.Du behöver inte visualisera något, det räcker med intentionen och med att inbilla dig att det händer i verkligheten.


F.Kommer jag känna/märka något medan du arbetar? Görs detta på distans? Måste jag ha avklarat några steg själv först? Dvs återtagit alla avtal?

S.Kanske, vissa personer känner lättnad, de som är känsliga. Det händer på distans. Jag gör en del ritualer och änglarna och min guide gör resten. Det är bra att ha brutit sina avtal först, men det är inte nödvändigt. Man hittar ju fler och fler avtal med tiden.

 
F.Men så fort jag skickar betalningen så börjar änglar och guider jobba? Men om det isf är änglarna och guiderna som jobbar - varför behövs du då/en terapeut?
 
S.Ja, samma natt. Jag behövs för folk behöver guidning och svar, få veta de tidigare liven samt parallellerna, röda och ljusa tecken och människor, få ritualerna, etc. Detta tar ju hemskt mycket tid som jag skulle kunna använda för att undervisa språk istället och tjäna pengar på det sättet. Vi bor på den fysiska världen och betalar man inte sina räkningar kan man inte göra detta arbete. Med ritualerna jag gör blir reningen dessutom mycket snabbare.
 

F.Ja förstår och självklart ska du ha betalt! Väldigt tacksam för allt du hjälpt mig med/hjälper /söka svar/stöd, osv. Finns det nåt annat jag kan göra som hjälper att man renas?

S.Ja, det är att sluta köpa röda märken som har ritualer på sig. Det finns en lista. Om man inte vet vilka de är gör man inget avtal, men man är utsatt för ökade attacker. Om man vet blir det ett jätteviktigt avtal och om man köper dem en enda gång kan man få en fysisk klon. Det är många internationella märken med. Så du får tänka på det och fatta ett beslut.
 

F.Fint! Men vad är det för produkter?

S.Matprodukter, drycker, tvål, kosmetik, allt möjligt. Bara ett svenskt märke är med, men det är jättepopulärt…


F.Har ingen koll alls på detta.

S.Jag vet, jag nämner det bara så att du vet. Det är klart att dessa produkter inte är så hälsosamma heller....

 
F.Hm, men vad är det för matprodukter?

S.Choklad, glass, ost, sodavatten, te, tyggummi, osv. 


F.El - generation ”andra” vad innebär det?

S.De tolv olympiska gudarna, utom Zevs, han är första generation.


F.Men hur kan tex alla dessa frimurare med sina allvarliga avtal vara inkluderade att uppleva relationer /kärlek, osv?
Eller alla andra människor med avtal / avtal tycks man ingå hela tiden och många ingår medvetet allvarliga avtal som att tex träffa någon som är gift eller vara otrogen . Sådant är tex emot min princip, fast jag också är människa och ibland felar, fast på andra arenor. Ingen är felfri men vissa är fulla av fel men bryr sig inte, men har iaf kärlek och framgång (?)

S.Naturligtvis upplever frimurare och rödisar och folk med avtal de relationer de vill ha -eller så tror de. Deras demoner/aliensar ser till att de ska få vad de önskar. Men äkta kärlek brukar det inte vara, med mindre de är ljusa. Det slutar i alla fall illa för dem och det kostar deras själ. Frimurare tror ju de har Sanningen, de tror att Lucifer är Gud och Gud Lucifer, så de bryr sig inte om sin själ så att säga, de vill bara ha makt och kunskap….


F.Så äkta kärlek kostar ens själ? 

S.Om man gör ett avtal som ljus kan man kanske hitta äkta kärlek på jorden, men det kostar ens själ. Om man inte har slutit nåt avtal kan man hitta äkta kärlek också, och det kostar inte ens själ. Den kommer dock inte nödvändigtvis när man själv bestämmer. Äkta kärlek är egentligen gudomlig kärlek, det är inte att bli kär i en person och anse henne som en gud och vara beroende, detta är mörkt och en fälla….


F.Gudomligt är mycket men jag vill inte bli exkluderad från att dela mitt liv med en man i en kärleksrelation. Älska en man, mina katter, mina vänner och desto fler och mer desto bättre. 

S.Jag förstår, men man ska förhålla sig på ett avslappat sätt till detta, för annars har man ett avtal. Avslappat betyder att man mår bra oavsett om man har någon i sitt liv eller ej… Litar man på Gud då klamrar man sig inte fast vid att vara ihop med någon, utan är lycklig så. Men man kan be Gud om tecken och förståelse på varför man är ensam just nu.

  
F.Nej, man vet ju inte när man träffar den rätta. Jag hoppades såklart att jag gjort det tidigare men så var det inte. Men självklart har jag försökt. Vill ju dela mitt liv med en man och min kärlek brukar växa med tiden för andra. Först inte så intresserad men sedan växer det - vill finna detta ömsesidigt. Växa från båda håll. 

S.Om du vill att det blir den rätta och att er relation inte förstörs ska du låta det komma naturligt, inte tvinga det genom att fokusera för mycket på det.


F.Vems parallell är ledare över en ängel -grupp? 

S.En annan högnivå-ängel eller -elohae.
 

F.Hur kan jag hjälpa djur? Jag älskar djur men lider också av att inte kunna hjälpa alla djur. Det smärtar mig.
 
S.Du kan ju hjälpa dem med bönen för att rena deras karma, samt blockera deras röda paralleller med ritualen.


F.Varför får guiderna inte avslöja själsmissionen direkt?

S.För mörkisar har fått rätten att man inte ska veta, utan hitta det själv.


F.Hur vet iluminati om att jag har ett viktigt uppdrag? För att jag sticker ut genom att jag inte är
 indoktrinerad?

S.Ja, det, samt för att de reser till framtiden och ser saker...


F.Så de har sett mig i framtiden? 

S.Det gör de med alla.
 

F.Men de flesta människor är indoktrinerade och rättade i ledet, är dessa något att hålla koll på? 
Skickar de spioner på varje individ på jorden?

S.De kollar på alla, men de som kan bli farliga för dem håller de mycket mer koll på. Och såna 
som mig försöker de skicka till fängelset eller döda...

 
F.Måste kräva mycket resurser. Men du är beskyddad  ️

S.Ja, sä länge jag inte gör några misstag eller avtal… De har förresten alla resurser, pengarna hör ju till dem.


F.Men då blir det samma ”slut summa” på båda talen / båda vägarna dvs:
1) Jag gör inte mycket ljust och gott vilket resulterar i att jag inte blir ett hot och därmed är faran på samma nivå.
2) Jag gör mycket ljust och gott och får gudomligt beskydd därmed är faran på samma nivå som ovan - eftersom jag får beskydd.
Båda uträkningarna resulterar i samma grad av fara?
 
S.Ja, men första alternativet, utan reningen eller avtalsbrytningen betyder att du troligen antingen gör ett allvarligt avtal och inte fullbordar din mission eller dör före din tid. Så andligt sett är det inte det samma.

Inga kommentarer: