torsdag 7 oktober 2021

Metafysiska frågor och svar 4



Ämnen: Själsåterhämtning, dubbel personlighet, kommunikation med den andliga guiden, coronaviruset och vaccinet, mörka och ljusa andeutdrivningar, avtal, röda paralleller, Armageddon.

F.Märkligt att folk tappar sina själsfragment. Det är ju på ett sätt som dubbel personlighet. Man är liksom inte hel, utan uppdelad.

S.Ja... Och det händer därför att de första elohimen gjorde detta med avsikt, tog ur sig delar av sin själ för att skapa något. Och det var fel för vad Gud skapar är perfekt och man ska inte ta itu det, annars blir det mörkt. Men dubbel personlighet är något mycket värre. Då vänder sig ett fragment mot resten av själen eller är kontrollerad av mörka krafter, det kan vara livsfarligt. Personen kan vara kontrollerad av någon.


F.Hur jag ska komma i kontakt med min guide? 
S.Du ska observera tecknen runt om dig och inre tankar och känslor. Det är så guiderna kommunicerar.


F.Hur kan jag ta reda på andra liv jag har just nu genom mina paralleller? 
S.Man kan minnas tidigare liv genom meditation och god kommunikation med sin guide.


F.Jag har lite svårt att meditera, men jag kan försöka.

S.Du borde inte meditera tills reningen är över, för det kan komma en mörk guide och lura dig.


F.Hur kan jag ha tappat 70% av min själ i detta liv? Vad betyder det att jag får den tillbaka?

S.Fragmenten tappar man mest i tidigare liv, i känslomässiga schock, häxeri, genom implantat, osv. https://koalanispiritualwarfare.blogspot.com/2020/07/soul-retrieval.htmlEfter själsåterhämtningen blir man mer koncentrerad och duktigare på alla sätt. Men det är annorlunda för var och en.


F.Är detta coronavirus elitens påhitt för att avbefolka planeten? Eller för att styra den?

S.Både och, och så för att få de dödas själar som energislavar till Pluto och fixa ett vaccin som ändrar på människors DNA, vilket betyder att vi skulle bli hybrider och mörka. I det här läget har dock slavarna på Pluto förts till Ljuset och själen till de nya som blir vaccinerade går automatiskt till Ljuset.


F.Vad är syftet med att veta om sina röda paralleller?

S.Det är bra att veta, för det kan vara farligt att resa till länderna de bor i innan man blockerar dem. Så kan de också skapa problem om man har försökt lära sig deras språk, man glömmer ord, eller man kan inte uttala eller lära det ordentligt. Det är vanligt med engelskan, eftersom de flesta människorna lär sig just det språket. Snart har man dock inga inkarnerade paralleller längre.


F.Men vad innebär en röd parallell? 

S.Det förklarar jag i artikeln om röda paralleller. https://koalanispiritualwarfare.blogspot.com/2020/07/red-parallel-lives.html
De kan stjäla ens energi eller ställa till besvär, attacker, osv.


F.Så jag måste göra en ritual för att blockera dem?

S.Ja, eller säga den speciella bönen många gånger. 


F.Vad är icke-mänskliga paralleller?

S.Alla har icke-mänskliga paralleller. De hör till allerhanda varelsesorter: Utomjordingar, nefilim, demoner, fallna änglar, själlösa väsen, osv. Många av dem har gått till Ljuset under den astrala Armageddon, men inte alla -och så får vi hela tiden nya. De är mörka, men vi har även ljusa paralleller (änglar och andra varelser på ljusa dimensioner/planeter).


F.Jag gjorde ett avtal med en mörk seraf - att lida mer än Jesus, som ung. Nu är mitt fysiska lidande till 97% över, men jag lider andligt istället efter det. Kan inte göra ett skit med mitt liv. Jag har alienbedövning rakt igenom i hela mitt väsen, känner mig som ett uppstoppat djur. VARFÖR? För jag ville träffa Jesus.

Folk har inte kontakt med Jesus. Jesus vet inte ens att dem existerar. Det är andliga guider, mörka och ljusa som folk har kontakt med. 

Jesus är Skaparen. Inte Herren. Herren är en mörk gud. 

S.Du kan alltså bryta det avtalet och de andra du har. Jesus vet att vi existerar, men det är inte hans jobb att kontakta oss, utan som du säger guidernas jobb.
Skaparen är Gud, inte Jesus. Jesus var parallellen till den första elohaen. Änglarna kallar Skaparen för Fadern.


F.Varför dog Jesus på korset? Vad är din förklaring?

S.Ett offer för mänskligheten, Skapelsen, så att mörkret inte skulle kunna härska oåterkalleligt. Men han kunde ha sluppit korsfästelsen och döden om han hade fattat att han hade ett omedvetet avtal -det att överleva (för att kunna utföra sin mission).


F.Hur kommer mitt liv ändra med reningen? 

S.Du kommer att veta sanningen och bryta dina avtal -både från detta liv och från vissa tidigare liv, de som är karmiska just nu. Sen blir du kvitt en massa demoner genom att göra ritualerna du får. Ditt vardagliga liv ändrar sig nog inte, men du får mer klarhet, bättre fokus genom själsåterhämtningen så att du kan fatta bättre beslut för att kunna uppfylla din mission. Du lär dig också att koppla saker ihop och fatta grejer du inte fattade förr... Just nu är det ju Armageddon, så man märker tyvärr inga märkvärdiga skillnader... Och man får attacker... 


F.Behöver många människor en karmisk rening?

S.Alla ska renas, utan det kan man inte avrunda reinkarnationscirkeln, man kommer tillbaka om och om igen för att försöka jämna ut karmat... Eller så är det jättesvårt, man ska bli präst eller munk och göra en viktig insats för att klara det utan rening, plus ett annat liv där man får en själsåterhämtning utan att åstadkomma mer negativt karma.

Med reningen lär man hur det fungerar med karma, själsmissionen, o.d. och den hjälper folk växa som människor och urskilja mörkret från Ljuset bättre.


F.Vad är Armageddon?

S.Det sista slaget mellan Ljuset och mörkret. I den här artikeln beskrev jag de första två åren. http://www.spiritualinsight.gr/sv/koalanis-metafysiska-spalt/145-the-armageddon-and-the-millennium-of-the-light


F.Är mörka aliensar demoner?

S.Nej, de är snarare robotiska, men de arbetar för mörkret. Mörka aliensar är programmerade varelser, de har ingen förmåga att tycka nåt annat än vad deras programmering dikterar..


F.Varför ska din guide vara den som blockerar en karmisk röd? 

S.För jag skulle bli attackerad om jag gjorde det själv, eftersom det inte händer ögonblickligt.


F.Jag fick en heling hos en terapeut som beskriver sitt arbete så:

„Through years of meditation and emotional healing, I was given authority over Dark Entities by God and granted the ability to banish, remove, and command them to destruction clearing them from properties, people, and animals.“

Är hans arbete ljust?

S.Att befalla mörkisar är ett avtal, samt att befalla dem att bli förstörda. Där har du beviset på att hans arbete är mörkt.


F.Han säger att han använder den heliga anden:

„It was a journey that required much self analyses and healing to shift away from using random energies, and ultimately to open me up to Holy Spirit. (There are over 500 energies Humans can access). Although it is easy to access the healing energies, it is something else to be effective at accessing and channelling Holy Spirit energy. This took me years to accomplish.“

S.Han säger att han öppnade sig till den Heliga anden. Hade det varit den äkta Heliga anden skulle han inte ha behövt "öppna sig" till den. Det är endast mörka entiteter som kommer när man öpnnar sig.... De ljusa behöver inte att man ska öppna sig, de kan komma i alla fall för att hjälpa till…


F.Vad menar du då med att öppna sig? Om en kropp är fylld av trauma behöver den ju renas med ljus... Det är väl en öppning. 

S.Nej, änglar helar med ljus utan att man öppnar sin ande-kropp-sinne... Att öppna sig betyder att välkomma demoner....


F.Är det endast den skrivna ritualen du ska ge mig som fördriver de demoniska energierna ur mig? Jag törs inte läsa den högt, för demonerna har använt min röst på nåt sätt.

S.Du behöver inte säga ritualen högt, bara läsa den och föreställa dig att det som står i den händer i verkligheten.


F.Idag har jag sagt många gånger 
'-I revoke any contracts and agreements, invitations and invocations that I have made with any false light beings/vibrational beings.

Räcker det inte för alla mina avtal? Borde jag verkligen säga namn för namn alla mitt livs avtal? 

S.Ja, det är viktigt att göra en lista. Själv hade jag ca. 600 avtal ... Det är ett projekt som tar flera månader... Du borde ha papper och penna bredvid huvudkudden, så att du skriver genast upp det som kommer till dig, annars kan du glömma...

De viktiga avtalen är det bäst att bryta ett för ett, resten kan du gruppera.

Bönen behöver inte sägas högt.

Avtalen bryts nämligen inte om man inte vet vilka de är.


F.Jag har en ande som är fast i min fysiska kropp. Jag har haft anden i min kropp sedan 2014. Vad är en ‘karmic cleansing’? Snälla berätta detaljerat. Kan du kärleksfullt driva ut anden ur min kropp? Om ja, hur gör du det? Kan du sedan kärleksfullt skicka anden där den hör hemma? Om ja, hur gör du det? 
Och kan du slutligen se till så att anden blir reinkarnerad här på jorden? Om ja, hur gör du det? Snälla berätta detaljerat hur du gör allt detta. 

S.En karmic cleansing är en karmisk rening. Jag gör ritualer med ärkeänglarna och de och min guide gör resten, dvs leder de karmiska demonerna till Ljuset, tar bort implantaten och plockar och renar de tappade själsfragmenten till själshämtningen som görs i slutet. Men pga av Armageddon har vi inte rätt att ta bort demoner ur fysiska kroppar nu, för mörkret har kontroll över den fysiska världen. Hur vet du att demonen sitter i din fysiska kropp? Och vad är dina symptom? Fick du demonen genom att vara med på nån mörk metafysisk verksamhet?

Här kan du läsa ett exempel på hur jag skickar demoner till Ljuset: https://koalanispiritualwarfare.blogspot.com/2021/03/from-sorcerer-to-demon-and-to-light.html

Jag är inte den som bestämmer vem inkarneras och när, utan andarna själva, efter att ha planerat sitt framtida liv med sin guide och de andra ur sin själsgrupp.


F. Vill verkligen att du ska veta att det är en ande och INTE en demon som är fast i min kropp. Anden i min kropp har känslor. Anden blev sårad när du kallade honom/henne för en demon. Snälla gör inte om det. Anden är kärleksfull och så omtänksam. Jag vet att anden sitter fast i min kropp för att jag kan tydligt känna det i min kropp. Har inga symptom alls. Anden vet inte vem den är. Jag måste ha fått anden i min kropp genom någon form av magi. 

Gör du ditt jobb på distans eller kan jag få åka dit där du befinner dig för att få din hjälp? Varför har mörkret kontroll över den fysiska världen? Det är ju helt tragiskt.

Kan du också förklara vad mörkret är? 

S.Jaha, jag har i alla fall frågat och anden sitter alltså i din biologiska kropp. Du fick den genom en kooperation med frimureriet. Kanske arbetade du på en arbetsplats som hörde till en frimurare. Om du berättar var du har arbetat och för vem kan jag kolla det och då behöver du inte göra någon rening, utan bara bryta avtalet, så går anden till Ljuset. 

Om du gör reningen behöver du inte komma till Grekland, det görs på distans. Vi kan också ha en hypnossittning där jag leder anden direkt till Ljuset, men då ska du kunna se tydligen och kommunicera med din guide, för då beror jag på vad du ser.

Mörkret har kontroll över den fysiska världen därför att det skapade den.

Demoner är förresten andar som arbetar för mörkret, antingen de vet det eller ej, de behöver inte vara onda.

Mörkret är allt som inte finns inom Guds värld, som heter Ljuset. Så det finns massor med skapelser och andar som är snälla, men mörka, för de jobbar för mörkret, fast de inte vet det.


F.Snälla berätta allt du vet om ljuset och allt du vet om mörkret. Det är hur intressant som helst. Vem skapade den fysiska världen? Skapade inte Gud allt? Snälla berätta vad min biologiska kropp är för något? Tack så mycket för infot om demoner. 

Anden i min kropp är en oskyldig ande. Den är inte ond. Den har känslor. Den är kärleksfull och snäll. 

Vill bara att du ska veta att rening av andar låter inte snällt. Varför kallar du inte det för en kärleksfull andeutdrivning istället? Att behandla folk som man själv vill bli behandlad är viktigt. 

S.Lucifer och frimurarna skapade den fysiska världen. Gud skapade bara själarna.
 
Våra fysiska kroppar är till för att mörkisar ska skicka sin gift och sitt skräp som kommer ur sina alkemiska formlar.

Kanske är anden i din kropp ovetande, men oskyldig är den inte, för han jobbar för frimurarna. Och ditt avtal med dem låter dig inte se sanningen. Han låtsas vara snäll så att du inte ska bryta avtalet. Han är antagligen en alien som har lagt implantat i dig. Genom dem kan man skicka stulna känslor till folk och få de att känna saker som inte existerar, som i ditt fall kärlek som du tror kommer från utomjordingen. Så länge du accepterar och gillar en frimurarande bryts avtalet inte.

Rening av andar betyder att de leds till Ljuset, och detta är kärleksfullt. Om det nu kallas för exorcism, att döda demoner eller att kärleksfullt leda andar till ljuset, är det samma sak, de blir fria från sin mörka existens och går till Gud.

Inga kommentarer: