fredag 17 december 2021

Metafysiske spørsmål og svar 1




Temaer: Den astrale Armageddon, erstatning av sjeler, overtak av de Nordiske land, New age, kanalisering av de avdøde, falske erkeengler, kanaliseringer, kloner og kloneegg.

Sp.Jeg prøver å forstå hvorfor så mange folk blir byttet ut med aliens? Jeg har ikke opplevd det før i alle disse årene og jeg tror jo at folk har gjort avtaler tidligere også. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
Plutselig i 2020 er alle jeg har kontakt med blitt aliens eller klon eller mista sjelen osv, har det noe med meg å gjøre?
Eller er snart alt overtatt av aliens?
 Og når du sier at når jeg renser noen så kan de bli aliens igjen hvis de gjør avtale. Hva slags avtale er det? Ikke vanlige avtaler alle gjør daglig, på jobb, med venner og familie etc?
 
Sv.Det foregår en astral Armageddon nå og som du vet har mørke utenomjordinger overtatt de nordiske språk og store deler av de landene...
Derfor har utenomjordingene større rettigheter i de Nordiske land og særlig i Nord-Norge hvor du bor. Dessuten har du renset deg, så de er sint på deg og vil hevne seg og isolere deg...
Folk kan bli til alienser enten du renser dem eller ei, ikke fordi du renser dem, men pga av deres avtaler... Det kan være vanlige avtaler med alienser, som å handle i en butikk som tilhører en alien.... Når en stor del av befolkningen er blitt utenomjordisk er det lett å gjøre hvilken som helst avtale og bli selv aliens…
Forresten, når et foretag bytter navn er det oftest, om ikke altid, at det er blitt røtt eller utenomjordisk....
Mørkiser angriper alle som har deltatt i Armageddon, renset seg og gjør ritualer... Men i Norden har de altså flere rettigheter som det ser ut... Man skal i hvert fall ikke gi opp, tvertimot, man skal lete etter andre løsninger.


Sp.Er det noe håp om at Skandinavia blir lyst igjen i min levetid?

Sv.Ja, og det hadde hjulpet hvis folk deltok i mitt skandinaviske og mitt finske forum, men ingen gjør det, ikke en gang du...
 [De Nordiske og andre land og språk som var overtatt av utenomjordinger ble befriet i 2020, da den første delen av Armageddon sluttet]
 

Sp.Du sier „Folk kan bli til alienser enten du renser dem eller ei, ikke fordi du renser dem, men pga avtalene sine... Det kan være vanlige avtaler med alienser, som å handle i en butikk som tilhører en alien....“ Det er jo skummelt når jeg ikke vet om aliens har overtatt de få butikkene og kafeene jeg bruker. Da må jeg vel spørre på nytt igjen? Hvis jeg handler i en slik butikk og bryter avtale etterpå, blir jeg aliens likevel?  Det er virkelig blitt skremmende!!!

Sv.Ja, vi må spørre igjen om de samme butikkene. Mange planeter blir ødelagt i slagene, så det skifter. Jeg tror ikke at du kan bli til aliens nå, hvis du ikke gjør en alvorligere avtale enn å handle i en aliensbutikk, fordi vi har vunnet en del rettigheter. Men de som ikke renser seg bevisst og derfor ikke bryter avtalene sine har mindre rettigheter...


Sp.Men de fikk retten til å drepe meg og gjenopplive meg i søvnen, hvorfor det og ikke gjøre meg til aliens?

Sv.I Frimureriets tusenår [som bare varte i ett år -2019] fulgte eliten denne metoden for å få energi og svekke sjelen. 


Sp.Jeg har et spørsmål til deg, som jeg håper du vil undersøke for meg. Det er en person jeg lytter på, og vurderer å kjøpe noe hos henne.
Men jeg tenkte det kunne være best å sjekke ut først, om hun er rød eller lys. Og videre om hun har avtaler. 
Hun er engelsk medium/kanal, som kommuniserer med de som er på andre siden, og Metatron er hennes guide. 
Hun har side på Facebook og Youtube. Fb.siden heter Angelic celestial colours. Hun heter Amanda Ellis. Hun er også en slags fargeterapeut eller veileder. 
Om du vil gjøre dette for meg, blir jeg svært takknemlig (men gruer litt). 

Sv.Metatron er en demon, så hennes arbeid er mørkt, helt enkelt. Men hvorfor vil du snakke med henne? Hvem vil du at hun skal forbinde deg med?


Sp.Så Metatron er en demon. Det var jo nyheter. Hadde nesten regna med at det måtte være noe. 
Men jeg vil ikke snakke med henne. Heller ikke forbindes med noen. Vet ikke om hun gjør sånt arbeid heller. Nei, jeg lytter på hennes videoer, om temaer som er aktuelle. Og jeg syns hun gjør det på en fin måte.
Jeg tenkte på å kjøpe sprayflasker hos henne, som skal virke i auraen på forskjellige måter. Men det er ikke viktig, var mest en inspirasjon.

Sv.Sprayflasker som virker i auraen? Dette er ekstremt farlig, ettersom hun kanaliserer en så høytstående demon. Pass på, ikke fall for fristelsen! Du kan høre på hva hun sier med et kritisk øye, men ikke kjøp noe hos henne.... Husker du da du fikk inspirasjon for å kjøpe aksjer og det viste seg at selskapet var utenomjordisk og du tapte alt? Men hvis jeg var deg skulle jeg jo ikke ta dette som en skuffelse, men glede meg for å ha funnet ut sannheten og unngått noe så farlig for sjelen min…


Sp.Ja slik har jeg forstått det. Men det er bare å gå inn på sida hennes, klikke på «kjøp» å lese om det, om du er nysgjerrig.  

Sv.Jeg er ikke nysgjerrig, fordi at jeg har sett hundrevis slike sider, men jeg tok en titt. Alle disse påstådde helgener er falske, de er mørke utenomjordinger....


Sp.Hmm, jeg kjøpte aksjer ja -men jeg synes ikke det er lignende med dette. Den gang følte jeg meg overstyrt, mens dette er en vare du bestiller og betaler, som en hvilken som helst vare. Men jeg skjønner tankene dine. Og jeg vil nok glede meg når skuffelsen slipper taket. Eller, jeg er jo glad for det allerede, selv om jeg synes det er trist å vite at noen man liker og føler seg på linje med angående tanker og interesser, viser seg å være styrt av en mørk demon.   

Sv.Jeg skjønner, men de fleste som jobber med New age og liknende åndelige ting gjør mørkt arbeid, det vet du jo...


Sp.Ja -takk skal du ha, det var jo en øyeåpner dette også. Jeg kjenner det i hele meg nå. En demon stjeler ikke sjeler, så hva er agendaen? 

Sv.Jo, det gjør den. Etter døden hører man til demonen og blir inkarnert som rød.


Sp.Og da villeder man andre sjeler? 

Sv.Ja.


Sp.Men det hun lærer eller underviser, virker veldig kurant på meg. 

Sv.Kanskje, men man kan sikkert finne småting som ikke stemmer, eller som er mørke. Hvis du setter en video av henne inn i forumet ser jeg på den og kommenterer den....


Sp.Og hva med de andre Erke-englene og de avdøde berømthetene hun snakker med? 

Sv.Hun snakker ikke med erkeengler, men med alienser som presenterer seg som slike...


Sp.Det hjelper meg å få tankene på plass. Jeg glemmer jo også ting, selv om jeg vet at de fleste som du sier er med i New Age, jobber med mørke krefter… Så håper jeg jo også at noen kan være lyse innimellom.

Sv.Ja, mange er jo lyse men pga samarbeidet med mørke krefter mister de sjelen og blir estattet med en utenomjording.

 
Sp.Slik jeg gjorde med Amanda Ellis. Eller arbeidet hennes, for å være mer korrekt. Hun kan jo selv være lys.

Sv.Det er mulig, kanskje er hun ikke blitt ertsatt ennå.


Sp.Men nå ser jeg dette klarere. Alt hun kanaliserer er falskt. Også disse celebritetene, som Prinsesse Diana, Bowie, John Lennon, pluss en rekke andre superkjendiser. 

Sv.Akkurat.


Sp.Men hun vet det ikke selv, og dette gjør meg veldig trist. For å være ærlig, så ble jeg skuffet over den Bowie hun kanaliserte. Det virket litt kunstig og rart, som om hun ikke fikk ordentlig forbindelse til han. Mens de andre virket mye mer ekte og vibrerende.

Sv.Det var nok fordi han er din tvillingssjel, du har bedre kontakt med ham enn med de andre.


Sp. Mens en video med Georg Harrison, virket sterkt på meg. Følte meg omgitt av en veldig kjærlighetsfylt tilstedeværelse. 

Sv.Sikkert stjålne føleser aliensene sendte til deg...

 
Sp.Det var overbevisende. Så slike ting gjør meg usikker og tvilende til min evne til å skille mellom det falske og ekte. 

Sv.Det er ikke lett, men du lærer med tiden. Den letteste måten å gjøre det på er å se på internettsidene deres og symbolene i dem. Stjerner, rare symboler, planeter, lotusblomster, osv, henviser til utenomjordisk aktivitet... Så er det navn på entiteter, som Moder Jord, falske erkeengler, oppstegne mestre, osv...
Selv fulgte jeg for mange år siden også et amerikansk-australsk kanalisørpar som kanaliserte døde kjendiser. Min medarbeiders guide sa at de gjorde mørkt arbeid og jeg kunne neppe tro det, de var så overbevisende.... Men etterhvert ble jeg mer oppmerksom og det ble tydelig for meg, særlig da de kanaliserte Hitler. De fikk hans gjærninger til å se ut som en uskyldig feil...


Sp.Jeg tenkte på min venninne som ble erstattet av en klon og da lurte på hva slags sjel hun har, (eller hva slags sjel alle kloner har)?

Sv.Kloner har et annet DNA, men venninnen din er nok også blitt normal nå, etter slutten på første del av Armageddon.  


Sp.Alle klonene er vel mørke og angriper?

Sv.På en måte, ja, men de er ikke bevisst over det. Ikke bare angriper, det er verre med dem. De legger egg som smitter andre slik at de også blir til kloner... 


Sp.Hva er hensikten med at de kloner noen i stedet for å bytte dem ut med alienser?

Sv.Det er bare forskjellige systemer og eksperimenter. Min gamle medarbeider som ble forført av frimurerkvinnen er f.eks. blitt myrdet ca. 20 ganger og erstatt med en ny klon hver gang. Mørkiser vil se hva som fungerer best og hvordan.


Sp.Takk. Hvis jeg treffer venninna mi og hun vil at vi skal ta en kaffe sammen på kafe, er det trygt for meg? Det høres veldig skummelt/farlig ut med klonene.

Sv.Ja, nå er det trygt. En gresk klient til meg var blitt klon og jeg visste det ikke. Jeg fant bare ut at min andre klient som hun bodde hos var blitt klon og jeg sa til henne at det var best å fly å dra hjem så snart som mulig. Hun kom hjem til meg for å overnatte. Dagen etter så min synske medarbeider at kattene mine var begynt å bli til kloner -en av dem 80%, de andre mindre. Han fant fire egg hun hadde latt etter seg. Vi måtte ha en sitting som gikk på hele natta, frem til kl. 8 om morgenen for å fikse det, ellers var vi også blitt til kloner og etter oss hele menneskeheten! Kattene fikk forbli ute på altanen i flere uker for ikke å smitte oss... Og da deres DNA ble helbredt var de fortsatt røde og til slutt fikk de sort magi på seg og fikk ulykker og jeg måtte bli av med dem... Men heldigvis liker de seg ute hvor de er. Jeg håper at jeg kan snart bringe dem tilbake... Det var ytterst farlig den gang, men ikke lenger, det er fikset nå.


Sp.Så bra at det ble oppdaget, men stakkars kattene, jeg håper du kan få dem tilbake.
Men hvordan er disse eggene, er de bitte små eller? Det er virkelig farlig dette.

Sv.Takk. Ja, men det var en del av deres sjelemisjon å havne der og de var uansett ikke trygge her. De nyfødte døde og de voksne risikerte også å dø… Jeg tok hjem en kattunge som ble født der ute, fordi han hadde øyeinflammasjon og det viset seg at han må bli hos meg en stund, da han var i min fars familie som frimurer. Nå gjør han astralt arbeid for å stenge losjene. Men han skal snart tilbake, sa guiden i går. Og da er det bare å vente til jeg får mine egne katter tilbake, i alle fall de som vil, ikke alle gjør det. Noen av dem er flyttet derfra, jeg har aldri sett dem igjen...
Ja, bittesmå, jeg vet ikke om man kan se dem uten mikroskop. Min medarbeider laget et spesielt rituale for å bryte dem, fordi at de ikke ble bortvasket i vaskemaskinen hvor jeg vasket laknene hun hadde brukt...


Sp.Takk, da forstår jeg hvor smittsomt det kan være.
Huff, det var ordentlig ekkelt å tenke på at det var i lakenet hun hadde ligget i.
Takk skal du ha, for at du tar deg tid til å samtale med meg slik som dette. 

Sv.Jeg synes at det hjelper å gi egne eksempler, Det blir mer konkret og man lærer hvordan det fungerer altsammen. 



Inga kommentarer: