lördag 24 oktober 2020

Skydd mot psykisk attack




Följande åtgärder rekommenderas för dem som får negativ energi, psykiska attacker eller häxeri. De kommer därigenom att bli starkare och entiteterna som plågar dem svagare. Varje fall är dock annorlunda, så om du vet att du är under psykisk attack, gärna kontakta mig. Min guide och jag kommer att ge dig flera tips och rekommendera en permanent lösning för dig.

1.Ha alltid en spegel på dig så att den negativa energin som skickas till dig reflekteras bort i från dig. Om du inte vill attrahera folks uppmärksamhet, be en silversmed tillverka en medaljong med en liten bit spegel i den. Du kan också klistra den fast på ditt bälte, väska eller jacka. Se till att spegelsidan är på utsidan.

2. Gör följande ritual: Ta ett vitt stearinljus och ett stycke brunt papper, tänd ljuset och koncentrera dig ett tag på din avsikt medan du håller negativa känslor och tankar borta. Skriv på papperet "Jag ber Ljuset (Gud) att frysa alla negativa inflytanden från X (namnet) på mig, vare sig de är fysiska, mentala, psykiska eller andliga, så länge detta inte går emot min själsmission". Ta en plastpåse, fyll den med vatten, tillsätt lite havsalt och vigvatten, doppa ner papperet, stäng den hermetiskt och sätt den in i frysen. Skulle du tina av ditt kylskåp, gör ritualen igen.

3. Visualisera dagligen hela din kropp fylld med vitt, gudomligt ljus och så en stor, vit ljuskula med dig i mitten. Om du har svårt att visualisera, be änglarna att omge dig med sitt ljus.

4. När du lägger dig, föreställ dig att du är täckt av Ärkeängel Mikaels gyllene vingar.

5. Lägg bilder på ärkeängeln Mikael på väggen i alla rum, utom badrummet. Det går även bra med bilder på andra änglar eller helgon du vet är ljusa och känner dig nära till (men akta dig, för de flesta såkallade helgonen är egentligen mörka utomjordingar).

6. Bränn salvia eller kyrkorökelse och gå runt i ditt hem och strö lite vigvatten här och där (du kan hitta det i ortodoxa kyrkor första dagen varje månad eller tillverka själv (instruktioner ges mot slutet av artikeln). Du ska göra detta runt dörr- och fönsterramar, på elektriska och elektroniska apparater och i lådor. Be Gud att skicka bort alla mörka entiteter och energier.

7. Måla om ditt hem i ljusa färger, dekorera det, använd ljusa filtar, stearinljus, klä dig i glada färger.

8. Sätt färska blommor på bordet eller blomkrukor på din altan.

9. Lyssna gärna på klassisk musik eller annan melodisk musik. Undvik att titta på nyheterna eller andra negativa program. Undvik ledsna filmer; en komedi eller en dokumentär är bra val.

10. Be (alltid med positiva känslor).

11. Ät hälsosamt med gott om grönsaker och frukt.

12. Lägg en skyddande sten under kudden, som en turkos, en malakit eller en lapis lazuli.

13. Sysselsätt dig med kreativa aktiviteter, hantverk eller konst, läs upplysande och intressanta saker.

14. Undvik negativa människor, såna som klagar hela tiden, samt energivampyrer. Behåll en positiv attityd, hopp och optimistiska tankar.

15. Umgås med människor som får dig att må bra. Om det inte finns någon, kommer du att må bättre ensam.

16. Lyssna på inspelningar med positiva suggestioner.

17. Tillåt solsken in i ditt hem. Ta långa promenader ute i naturen eller i stan, om det glädjer dig.

18. Motionera.

19. Sätt i ditt sovrum en skål med salt och en klar bergkristall. Byt saltet varje månad eller oftare, beroende på hur allvarligt problemet är.

20. Håll dig borta från beroendeframkallande beteenden (alkohol, rökning, droger, för mycket mat eller godis, meningslöst sex, för mycket TV eller videospel osv.). Lite av varje är bästa valet (fast inte droger).

21. Res, om än ensam, t.ex. till ett avlägset ställe med en annan civilisation.

22. Håll dig själv ren, städa och bli av med röran.

23. Adoptera ett husdjur, helst en katt (katter absorberar negativ energi).

24. Umgås ofta med barn.

25. Om du har fått på dig svart magi, visualisera en sköld runt dig. Förstärk den många gånger varje dag och experimentera med olika metaller. Visualisera en skummig del på insidan som absorberar slagen. Visualisera en spegel på utsidan. Du kan också bilda en sköld till en annan person, eller ställa in personen i din sköld. Visualisera en spegel på din solar plexus när du blir konfronterad med en fiende.

26. Om du lider av mardrömmar, lägg dina skor eller tofflor så att de pekar till olika riktningar framför din säng.

27. Byt hårstil eller skaffa dig en hårklippning eller färga håret.

28. En smula "shoppingterapi" kommer inte att skada dig. Du kan köpa små och fina saker för lite pengar.

29. Laga en ny rätt eller bakverk. Kort sagt, bryt rutinen.

30. Förlåt alla som har skadat dig i det förflutna, även dig själv.

31. Om du blir ofta bortförd av utomjordingar gör följande ritual: Köp tillräckligt med koppartråd och linda den runt din säng. Skaffa dig 5 klara bergkristaller. Ladda varje kristall genom att hålla den i din högra hand, visualisera färgen blå och säg 33 gånger: "Jag vill ha ärkeängeln Mikaels skydd in i denna kristall". Tacka honom. Ha en kristall på dig hela tiden och ställ de 4 andra vid varenda av de 4 benen till din säng.

32. Till de som vill hellre säga en bön, föreslår jag följande till Arkeängeln Mikael (vissa uttryck är religiösa, tolka dem gärna fritt):
”Ärkeängel Mikael, försvara oss i striden. Var vårt försvar mot djävulens ondska och fällor. Må Gud tillrättavisa honom, vi beder ödmjukt, och du, himmelska värdens furste, släng genom Guds kraft tillbaka till helvetet Satan och alla onda andar som vandrar runt om i världen och söker själens förintelse. Amen."
Jag måste påpeka att böner ska reciteras med engagemang, känna varje ord i hjärtat, utan negativa känslor annars når de inte rätt mottagare eller de har inte tillräcklig kraft.

33. Här är en annan bön till ärkeängeln: "Ärkeängel Mikael framför mig, ärkeängel Mikael bakom mig, ärkeängel Mikael på min vänstra sida, ärkeängel Mikael på min högre sida, ärkeängel Mikael under mig, ärkeängel Mikael ovanför mig, ärkeängel Mikael inuti mig , ärkeängel Mikael runt omkring mig. "


34. För att bryta kontrakt med mörka entiteter kan du använda Avståndstagandet från mörkret:

Avståndstagandet från mörkret

-I Ljusets namn, må Gud tillrättavisa dig, mörker.
-Jag tar avstånd från alla mörkrets verksamheter.
-Jag upphäver alla kontrakt och överenskommelser med mörkret, alla inbjudningar och besvärjelser från mörkret, alla ritualer och invigningar som gjorts i samband med mörkret.
-Jag ansluter mig till universumets enda Skapare, kärlekens och Ljusets Skapare.
-I evigheten, så länge min själ existerar.
-I Ljusets namn, må det så vara.


35. Köp orgoniter, ställ en i varje hörn i ditt rum och under din säng och ha en på dig, som medaljong. Medaljongen ger dig 20% mer energi och kommer att dämpa attackerna. Ett kors runt halsen ger också skydd.

36. Till de som har häxeri på sig från tidigare liv rekommenderas följande dagliga 10-minuters meditation i ett par månader: Be de sju ärkeänglarna komma till dig, ställa sig runt dig och visualisera att de skickar dig vitt, gudomligt ljus.

37. Följande bön kommer att hjälpa dig förbättra din karma och minska på karmiska attacker:
"”Min Gud, jag ber dig neutralisera mina parallellas mörka aktivitet, leda mina vilsna själv till Ljuset, skingra mina eteriska kloner, samla mina förlorade själsfragment, försvaga mina entiteter och rena och välsigna min kropp och själ. "

38. Från försvaret till attacken: Be ärkeängeln Michael om ett kopparbelagt svärd, en hjälm och ett pansar och slå med svärdet demonerna som attackerar dig eller har attackerat dig tidigare. Du behöver inte se dem, du kan träffa dem enbart med din intention. Föreställ dig att du slår dem så att de förlorar sin mörka energi och går till Ljuset. Du kommer att veta att du är under attack när du har huvudvärk eller annan fysisk eller känslomässig smärta, en olycka eller när en elektrisk apparat går sönder. Gör det med kärlek, utan negativa känslor. Du kan be om fler vapen, som en slaga, ljusa bomber, ett lasso, ett rep, en harpun, osv.

39. När du har fått svärdet från ärkeängeln och skickat några entiteter till Ljuset kan du bygga en stor ljuskula och inbilla dig att ditt hem sitter inne i den. Ur denna sfär av gudomligt ljus kan du visualisera att det skjuts ut kopparbelagda svärd (koppar är giftigt för nefilim), ljusstrålar med kopparspån, o.d., så att alla typer entiteter –neffisar, demoner och utomjordingar- som försöker attackera dig renas och skickas till Ljuset, de som är alltså svagare än du. De starkare kommer att försvagas. Du kan också tillfoga ljusa svampar som ska absorbera och neutralisera entiteternas negativa energi samt speglar, så att en del av den skickas tillbaka till dem. Programmera fällan med dina tankar till att aktiveras varje gång en entitet närmar sig området med avsikt att attackera dig eller dina nära och kära. Du kan bygga alla möjliga fällor, det behöver inte vara en sfär. Förnya den varje natt genom visualisering i några minuter och den kommer att fungera fint. Alla mina klienter har lyckats i det. Naturligtvis kan de karmiska entiteterna inte gå till Ljuset så, du behöver en karmisk rening tlill det. Men genom att leda andra entiteter till Ljuset går du upp i själsnivå och din karma jämns ut mera.

40. Föreställ dig att du har en rustning på när du går ut, arbetar med röda (mörka människor), eller bara sitter hemma eller ligger och sover. Rödisar kommer att fly och ljusisar kommer på nåt sätt att respektera dig mer. Det kommer också att skydda dig mot olyckor som inte är karmiska.

41. Drick en klunk vigvatten på tom mage varje morgon. Det kommer att göra dig motståndskraftigare mot attacker.

42. Du kan göra ditt eget vigvatten och din heliga olja sä här: häll vatten/olja i en flaska, gå till en kyrka, håll flaskan i handen, korsa den tre gånger i luften och be Gud välsigna dem. Sen kan du fylla i mer kranvatten eller olja och dessa blir också välsignade. 

43. Du kan välsigna andra föremål på samma sätt.

44. Gnid lite helig olja på ömma punkter i kroppen.

45. En annan hjälpsam teknik för att lindra smärtor är att visualisera en grupp änglar som skickar helande, gudomligt ljus till den ömma punkten. 15 till 20 minuter brukar vara tillräckligt.

 46. Ställ ett 15 cm tjockt föremål (som 6 tjocka böcker) under sängen för att lyfta sidan du sätter huvudet på. Du kommer att vakna med mer energi och morgonmigräner försvinner eller blir svagare.

47. Glöm inte att säga en bön före varje måltid. Efter att ha tackat Gud för maten, be Honom välsigna den. På så sätt kommer alla giftiga element att neutraliseras och du blir inte förgiftad. Du kan också hälla lite vigvatten på maten.

48.Denna bön kommer att hjälpa dig att behålla god kontakt med Gud och din skyddsängel:

„Min Gud, skydda mig och hjälp mig upptäcka Sanningen. Hjälp mig skilja mellan Sanning och bedrägeri, mellan Sanning och lögner. Skicka mig gärna  tecken så att jag vet hur jag ska hålla mig på den ljusa vägen och urskiljning för att veta vilka tecken som är från Ljuset och vilka från mörkret.“

Du ska be utan negativa känslor, utan försöka vara i ett neutralt sinnestillstånd, med tro och optimism.


Inga kommentarer: