onsdag 18 november 2020

Metafysiska frågor och svar 1




Ämnen: Häxeri, mörka alternativa behandlingar, förbannelser, avtal, implantat, karmisk rening, meditation, bibeln, religioner.
 
F.För ett par månader sedan fick jag en huaca ceremoni gällande min karriär och shamanen som gav mig det sa att han såg att det fanns ett mörkt moln som alltid vände sig tillbaka efter att hon hade tagit bort det.
Förra veckan fick jag en shamansk healing av två shamaner som tog bort ganska mycket men redan dagen efter kände jag att det mörka var tillbaka.
Jag vet att det är någon eller något som fokuserar just på att jag inte ska gå vidare i livet men jag vet inte vem det är. Varje gång jag får en ny bekantskap händer det något som förstör relationen.
Vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga eller vem jag ska vända mig till för om jag hittar någon som kan bota mig går de inte till roten av problemet. Och jag menar inget illa mot dem. Det är bara att det frustrerar mig ibland.

S.Det finns alltid något karmiskt som ger mörkisar rätt att skada oss och det kan bara fixas genom karmisk rening. Om vi har t.ex. gjort häxeri i ett tidigare liv brukar ett stor antal av de förhäxade ta reda på det efter döden och be om hämnd. Eftersom att be om hämnd är ett avtal med en demon får demonen deras själ och de reinkarnerar som röda, dvs som demonens tjänare. På det sättet får de göra häxeri till oss i detta liv. 
Något annat som ger dem denna rätt är avtalen vi har från detta liv, så det hjälper att bryta dem. Om t.ex. shamanens arbete är mörkt kunde han inte rena dig, bara tro att han renade dig. Alltför många inom det alternativa blir tyvärr lurade av mörka entiteter som blir deras guider och deras arbete blir på så sätt mörkt. I så fall gjorde du ett avtal med dem. Vad är huaca? 


F.Ja, det var som jag misstänkte då för jag har börjat se en demon. Är inte rädd för den utan mer irriterad på att den existerar, men nu när jag har fätt en utförligare förklaring så börjar denna irritation lätta på sig.
Här står det om vad en huaca är för något:

"Huaca - En andisk ceremonell ritual. Är du på väg att starta upp ett nytt företag, en relation,  som behöver hjälp på traven eller på väg att ta ett beslut som är livsavgörande?   Vi sätter en Huaca över din situation som ett heligt beskydd och skapar en plats där den kan växa under Huacans kraft.  Jag som Schaman, går in en gång om dagen och håller uppsikt över Huacan.  Du är med i en process under uppsikt.  Denna process tar ca 28 dagar, ett månvarv.  När den är klar kommer du till mej för en healingbehandling samt  kutti kutti, ett beskydd som håller ytterligare ett månvarv."

Under dessa 28 dagar så mådde jag bra och fick tillbaka min energi men så fort det avslutades så kom mycket av det mörka tillbaka.
Tack snälla för hjälpen!

S.Skönt att du inte är rädd. Man ska inte vara rädd för demoner för det ger energi till dem och det är ett avtal att vara rädd för dem. Det är som att sakna tro på att Gud är starkare eller kan skydda oss.
Huaca-ceremonier är mörka, de är ju enligt den här beskrivningen som häxeri, för den har med månen att göra och allt andligt med månen är mörkt.  Så där har du ett avtal. 


F.Vad med munay-ki terapin? Jag har också fått det och terapeuten var en glad och positiv människa...

S.Den är mörk.
Även om terapeuterna är sköna människor blir alla deras behandlingar mörka om de håller på med en mörk terapi. Det vill säga att de får resultater med hjälp av en demon eller mörk alien. När man jobbar med en demon kan man inte rena karmiskt. Jobbar man med mörka utomjordingar kan man ta bort demoner, men det betyder att man säljer både sin och klienternas själ till dem... Det är i alla fall ingen verklig karmisk rening, utan aliensarna gör ett avtal med klienternas demoner som sticker av efter att ha fått energi av aliensarna...


F.Och shamanerna?

S.Dessa shamaners arbete är också mörkt därför att de gör seanser, och detta är också alltid mörkt. Det kommer nämligen aliensar, inte de avdödas andar. Så du har förmodligen också fått implantat av dem. Deras hemsida är full av utomjordiska och andra mörka symboler, som t.ex. ljuset i himlen och rådjurets horn, som syftar på neffisar (nefilim, dvs antikens mörka gudar som hade ett djurshuvud och en människokropp).

F.Finns det nåt mera som påverkar oss?

S.Ja, röda paralleller, har man en farlig sån kan olyckan också härstamma därifrån. Det brukar finnas många olika fronter och alla ska fixas, därför att demonerna imiterar varandras symptom.


F.Tack för dina uppmuntrande ord!

Om jag ska vara ärlig så började mina problem när jag började gå till de schamanerna. Jag har suttit ner och verkligen funderat på hur, när och var allting började. Svart magi finns i min familj och går generationer tillbaka men jag hade inte den kunskapen som jag har idag och jag trodde verkligen att dessa människor utförde ljust arbete och ville ha hjälp med att bryta olika förbannelser i familjen. Mitt liv har alltid varit tufft men inte på den här nivån. Jag har alltid gått till kyrkan och läser bibeln till och från, och det kan ha varit det som har räddat mig från att falla djupare in i hålet.
Jag har sökt hjälp i shamanismen sedan 2013 och det var då mina största problem började. Jag har fått tecken på att jag borde vara försiktig med dessa människor eftersom jag vet inte om de har skickat demoner för att hålla koll på mig. Jag har även funderat på att flytta från den här staden så att jag slipper träffa på dem. Jag har fått en regression, auramålning, tarotläggning, munay-ki och en shamansk session hos dem.

S.Det var många mörka behandlingar. Det stämmer att du fick gudomlig hjälp för att hamna på rätt ställe, för hade du sökt hjälp av häxdoktorer hade det nog blivit värre, för deras arbete är också mörkt. Det är jätteviktigt att lära sig känna igen andliga tecken, men så ska man ju också göra något, dvs bryta kontakten med farliga personer/ställen.

Att gå i kyrkan och läsa biblen av och till hjälper, men man ska vara försiktig även då, för det finns många mörka kyrkor. Så ska man läsa bibeln med ett kritiskt öga och inte acceptera allt, ty den har forfalskats och det har introducerats mörka element i den, ur Mose lag.


F.Blir min familj fri från häxeriet om jag renar mig?

S.Det finns såna som familjeförbannelser, men de kan inte renas kollektivt, utan för varje person individuellt, för var och en har sitt personliga karma och avtal och ska jobba på sig själv.


F.När jag började gå till shamanerna bodde jag hos en kompis samt gick i AN (anonyma narkomaner). Jag flyttade till en annan stad för att jag och min mor bråkade hela tiden. Jag är oftast för mig själv för att jag tycker inte om energin här. Det var en väninna som rekommenderade shamanerna för att komma bort från eländet. Dum nog, stannade jag kvar. Jag ska kolla med min mor om jag kan bo hos henne ett tag. Tror du att shamanerna skickade en demon till mig för att hålla koll på mig?

S.Nej, det sker liksom automatiskt. Terapeuter brukar ha goda intentioner, de vill hjälpa folk, så det var nog inte med avsikt. Det vore i alla fall bra att flytta, om du kan, för deras entiteter blir arga när du renar dig. Du får nog en del attacker, men om du bryter dessa avtal  kan de inte verkligen skada dig, inte mer än de skulle ha gjort i alla fall. Så var inte rädd!
Om du förresten bråkade med din mor så är hon kanske också röd, och i så fall är det ingen bra idé att bo hos henne....


F.Min mor har sagt att jag borde gå till en katolsk kyrka och få communion. Vet inte om det är någon skillnad mellan en katolsk och kristen kyrka men det som hjälper mig att stanna i ljuset och stärker min relation till änglarna, jag går dit.

S.Tyvärr är katolicismen en mörk religion. Den blev mörk på ca.1600-talet när den dåvarande Påven var röd och gjorde mörka ritualer. Så där har du ett avtal till (att tro att vilken religion som helst kan hjälpa dig stärka din relation till Gud)... Bäst att gå till den lutherska kyrkan....

F.Jag är tveksam numera för nu när jag har börjat jobba nästan intensivt med att skydda mig med ärkeängeln Mikael och går oftare till den lutherska kyrkan så har jag sett en förändring hos kvinnan som äger det shamanska hemmet. Hennes personlighet skiftar från att vara snäll till att vara elak genom att säga indirekta racistiska kommentarer eller lögner. Även sett den här förändringen hos andra människor som jag kommer i kontakt med, så det är inte bara hon.
Vilken behandling hos dig tycker du jag borde börja med först?

S.Det stämmer att när man jobbar på att komma närmare till Gud så har man lättare för att känna igen det mörka. Om du ber Gud direkt om att få veta sanningen och känna igen mörkret så blir du ännu duktigare på det!
Man brukar börja med både andeutdrivning och implantatborttagning, men du borde bryta avtalen och ta bort de aktiva implantaten själv först, för aliensarna kommer att attackera dig annars.

F. Nu när jag tänker på det så hIttade jag en anteckningsbok med magiska formler som jag kontronterade min mor om. Hon förnekade att hon ens gjort svart magi men när min syster kom på besök så tog jag upp det med henne och hon kände att det var något i hemmet. Min mor lider av schizofreni men jag tror starkt på att det är något mer. Varje gång jag besökte henne och mediterade i bön så blev hon så arg att senaste gången jag var där slängde hon ut mig. Jag har inte varit där och hälsat på sedan dess.
Förresten, vad menas med röd?
Hur tar jag bort implantaten själv?
Är bara den lutherska religionen ljus bland de kristna?

S.Luthersk eller ortodox, den ortodoxa religionen ligger närmast sanningen, har min guide sagt.  Själv trivs jag bäst i en luthersk gutdsjänst, men denna religion är alltså ytlig, för många präster tror inte att demoner är verkliga varelser.
Dessa är klara tecken på att din mor är röd... En rödis är någon som i sitt tidigare liv tappat själen till en demon genom ett allvarligt avtal, som at göra häxeri, be om hämnd, begå mord, självmord, vålddtäkt, osv... Demonen tog dennes själ och inverterade hennes DNA och funkar som hennes guide... Men rödisar är inte alls medvetna om det.
Implantaten från mörka alternativa behandlingar tas bort med en ritual jag kan skicka dig, med ärkeängeln Mikaels hjälp.


F.Hmm jag ska kolla upp och se hur det känns efter en gudstjänst. Annars så får jag leta mig vidare..
Ju mer jag berättar för dig om min mor och ser din respons, känner jag på mig att jag inte borde bo hos henne alls. Det är fler saker som hon har gjort som jag glömmer bort. Två av mina syskon och jag har blivit utsatta för sexuella övergrepp. Det är en del av en generationsförbannelse som "går i arv". Min morfar gjorde sånt mot alla sin barn och jag ber om att denna förbannelse ska brytas.
Då förstår jag varför hon hör röster och beter sig som olika personer.

S.Det att du glömmer bort kommer av hennes demon, han raderar dina dåliga minnen av henne...
Morfadern var säkert också röd och hans barn hade tyvärr karmat om att bli sexuellt missbrukade för att deras röda paralleller hade gjort det samma..... Samt de hade säkert allvarliga avtal eller var röda.
Men förbannelser försvinner inte genom att be om det, utan man ska renas först och sen göra en ritual för att bl.a.be om ursäkt till dem man har skadat och som sen förbannade oss.
Hon blir nog besatt, men skitsofrenin orsakas också av implantat.

F.Hur renar jag mitt hem, med salvia?

S.Ja, samt vigvatten. Du kan laga det själv, här finns instruktioner, nummer 42: https://andligtkrig.blogspot.com/2020/10/skydd-mot-psykisk-attack.html


F.Går det bra om jag mediterar i naturen? 

S.Ja, det kan du, men först efter reningen, för nu kan utomjordingarna attackera dig. Så ska man alltid be om beskydd innan man börjar. Målet ska vara heling eller att få svar från guiden, alltså inte sitta och tänka på ingenting.


F.En fråga: vad är din åsikt om människor som föds som mutanter? Är de onda eller goda?

S.Vad är mutanter?


F.Om jag har förstått det rätt så är mutanter levande varelser vars DNA har förändrats. Har en ärftlig sjukdom där mitt DNA har förändrats och vad jag vet just nu, så är det jag och två andra i min närmaste familj som har mutantiskt DNA. Blev fundersam efter att jag läste något om nephilim.

S.Mörkisar kan ändra vår blodgrupp genom en transfusion och då blir det lättare att bli röd. När DNA:t ändrar sig då blir man utomjording, alltså mörk. Men det beror på avtal man gör, jag tror inte man blir född så -med mindre man gjorde ett allvarligt avtal redan som foster eller i ett tidigare liv.


F.Jag vet att jag har sårat människor i tidigare liv med häxeri och omedvetet har jag varit rädd för att använda mina gåvor för jag är rädd att jag ska falla tillbaka. Men det händer att jag använder mina gåvor för att hjälpa människor. Måste dock säga att varje gång jag börjar så händer det något hemskt.

S.Kanske har du en förbannelse för att inte få använda dina andliga gåvor... Vi har alla haft paralleller som har sårat och skadat andra, det är en del av denna tillvaro, att uppleva allt. Bara på det sättet lär vi var gränserna ligger. Å andra sidan kan det vara att du har fått dessa gåvor genom ett avtal, därför händer det negativa saker när du använder dem.


F.Det känns nästan som att jag har en förbannelse gällande mina gåvor, vilket jag börjar förstå varför. Jag har en tendens att bli arrogant när jag får för mycket beröm eller komplimanger. Tvekar ibland om jag ens vill använda mina gåvor om jag inte kan hantera den här sidan utav mig.

S.Klokt sagt, men vi får se om dina gåvor är äkta eller stulna, för många människor har stulna gåvor, eller delvis stulna. 


F.Jag vet inte om detta stämmer men har läst att om man mediterar nästan varje dag, oavsett anledning, så blir det lättare att komma i kontakt med den sanne Guden.

S.Det är bra att öva, men meditationen ska ha ett mål, man ska inte tömma sinnet, som det påstås inom indiska och andra asiatiska lärdomar. Jag har inte spelat in en guidad meditation på svenska än (jag har endast en regression på svenska), men du kan göra den jag har på engelska på min hemsida.


F.Hur får man kontakt med sin guide?

S.Gör meditationen, så får du kontakt! https://koalanispiritualwarfare.blogspot.com/p/guided-meditation.html
Men det vore nog bäst att bryta avtalen med utomjordingarna först, för de kan presentera sig som guiden. 


F.Tror du att skogsbränderna symboliserar det som skrivits i Uppenbarelseboken?

S.Uppenbarelseboken beskriver det som pågår i den fysiska Armageddon, i andra universum. I detta universum äger rum en astral Armageddon, men det är samma princip, den mörka eliten förorsakar bränderna för att få energi.


F.Jag kom ihåg när jag fick två drömmar år 2011 om att världen skulle först hamna under vatten och sedan skulle det vara eld överallt. Även jorden öppnade sig så att man kunde se helvetet. 

S.Elitens plan var att ha en fysisk Armageddon eller ett globalt avtal med utomjordingar 2012, så den slags drömmar kommer från mörka entiteter.


F.En fråga: om man betalar för en tjänst hos någon som gör andliga behandlingar, blir det då ett avtal? Har tänkt på detta i ett par månader nu. För pengar är ju energi ett viss sätt. Eller har jag fel?

S.Nej, det beror på om behandlingen är mörk eller ljus. Och du behöver inte betala för att det ska vara ett avtal, om behandlingen är mörk är det alltid ett avtal oavsett om du betalar eller ej. Är den ljus så spelar pengarna ingen roll. Terapeuten ska ju få något för dennes tid, annars kan hen inte betala räkningarna för att göra det arbetet, utan blir tvungen att göra ett annat arbete. Men är summan alltför stor är behandlingen ofta mörk, det är alltså ett tecken.




Inga kommentarer: