måndag 14 december 2020

Metafysiska frågor och svar 2


Ämnen: Avtal, horkruxar, sanningen i science fiction filmer, uppoffringar, utomjordiska implantat, psykiska attacker, rödisar, själsuppdraget, katters andliga förmågor, hur Gud kan hjälpa oss.

F.Att be för någon, är det mörkt?

S.Nejdå, det är bara om man har ett allvarligt andligt avtal som bönen går till en mörk entitet. Och när man ber om fysiska saker, som hälsan, är det ett avtal, för Gud erbjuder bara andliga saker. Är man sjuk så är det en uppoffring pga en farlig parallell o.d. Man kan dock bli snabbare frisk om man använder en ljus terapi, som kolloidalt silver, MMS, osv. Och allmän bön till Gud hjälper naturligtvis också.

F.Vad menas det med uppoffring?

S.Vi gör alla uppoffringar genom sjukdomar, olyckor, problem, o.d., och även döden för vårt karma, för att hjälpa någon man har skadat i ett tidigare liv samt ett viktigt andligt ändamål, som Armageddon just nu. Det är förstås mörka entiteter som förorsakar oss dessa problem. Ljuset har inte rätt att komma i väg pga våra avtal. Därför är det så viktigt att bryta sina avtal. Kyrkan kallar dem för synder, men den vet inte att de också kommer från tidigare liv. Så många kristna bryter sina ”synder” genom att ångras, men de har fortarande massor och massor kvar från tidigare liv.... Och fast kristendomen säger att vi föds som syndare, menas det därmed bara Adams och Evas ”synd”.


F. Hur vet man vad man har för själmission? Måste man acceptera en själmission som healer?

S.Guider avslöjar inte vad ens själsmission är, men ber man Gud om tecken brukar det vara ganska lätt att hitta den, när det är dags.


F.Ljusa paralleler, är det de man brukar kalla för sitt Högre Jag, eller är det något helt annat?

S.Nej, ljusa paralleller är bara våra andra inkarnationer från Ljuset. Alla paralleller har samma högre jag och centralsjäl.


F.Läste detta på hemsidan och har en fråga:

"When the Olympians and later on Alexander the Great sent them back to Agartha God told them to let 10% of them out on Earth, but they had to be hidden, far from human communities. Most of them were killed by the Romans and other soldiers. Darks wanted humans to forget ancient history that involved monsters and dragons and relegate them to legend or fantasy. If nothing supernatural existed, neither did God. This way humanity would become atheist and darkness would have its final victory."

Så typ filmer som Harry Potter, the Matrix, Twilight och om utomjordingar m.fl. händer på riktigt? Har haft den känslan men alltid slagit tillbaka tanken.

S.Ja, det händer på riktigt. Mörkisar ska avslöja sanningen till oss, det har Rådet beslutit, men de gör det alltså som om det vore fantasi. De känner sig så trotsa.... Allt är dock inte sant på sättet det blir framfört, så man ska undersöka för sig själv.


F.Majoriteten av människor som jag har hjälpt har i slutändan skadat mig på ett eller annat sätt. Misshandel, blivit utslängd av familjemedlemmar, blev nästan misstänkt för pengatvätt pga min bror, pratar illa om mig bakom min rygg m.m.
Jag vet inte om det har med mitt dåliga karma att göra eller om det har med något annat.

S.Det har med karma att göra, röda paralleler, karmiska rödisar, osv, men också med själsmissionen. Ju högre ens mission är dessto fler är attackerna.


F.Angående homosexualitet. Är det verkligen en synd eller föds man redan med den sexualiteten?

S.Ingen synd, om man föds ljus. Man väljer sin sexualitet som del av sin själsmission. Men det finns många röda homosexuella, och det är alltså en del av sin mörka mission, som de fick av sin demon.


F.Vad måste jag göra för att bli av med den här stalkern en gång för alla?

S.Du blir av med  honom med den karmiska reningen. Hans själ byts ut och den nya kommer inte att vara din karmiska rödis, så han tappar intresset för att följa dig. Men du ska bryta dina avtal för att det ska hända. Så pga av Armageddon som pågår just nu kan en ny karmisk själ gå in i honom i framtiden, och då ska man hitta det nya tidigare livet mörkisar har lagt på dig och bryta avtalet....

F.Han bekräftade alla mina misstankar så som att han sitter utanför mitt hem och spanar på mig. Fått visioner att han även varit i mitt hem. Han skrattade när jag skrev att han orsakar mina självmordstankar och han sa i telefonen att det enda sättet för honom att sluta är att han blir inlåst. Så jag har en väldigt mentalt sjuk individ att göra med. Narcissistisk personlighetstörning.

S.Om han har varit inne i ditt hem är han antingen utomjording eller frimurare. I så fall har du ett vikitigt avtal med frimureriet. Han kan förstås också vara mentalt sjuk.
Jag har själv haft en galen granne som satte ut förgiftad mat och förgiftat vatten (8 skålar vatten!!!) till mina katter och dem jag matade för att döda dem. Och jag kunde inte anmäla henne för det är ett avtal att skicka nån till fängelset eller få dem betala böter. Hennes gift var inte stark, så jag bytte ut vattnet och maten och la mina egna istället. Sä länge katterna var  upp till 20%  förgiftade var det inget större problem. De drack kolloidalt silver ur mina skålar och giften blev motverkad.  Men när de blev 40% förgiftade var jag tvungen att ta drastiska åtgärder och flyttade dem till en kompis gård. Så det finns andra sätt att undvika problem än genom att göra ett avtal.

F.Vad är horkruxar?
S.Horkruxar är själsfragment som har skickats till ett föremål eller en annan människa. Det är hög nivå-häxeri.

F. Jag tycker att det är jättefint att du tar hand om dessa katter som du matar men jag har problem när djur offras för människor. Dem skapades innan människor så jag har svårt för det där. Jag kan ha fel dock.
S.Ja, det har jag också. Men djur har varit människor, så de har röda paralleller och tidigare liv att rena. Deras tidigare liv ägde rum i vår kronologiska förtid, men till deras själ var det inte förtid, utan framtid. Ett djur föds alltså nu som ny själ, och dens följande inkarnation som människa kan vara i förtiden. Det finns ju ingen tid utanför matrixen, så själen kan inkarnera när som helst. Å andra sidan hade alla djur ett kollektivt avtal om att inte bli människor. De gjorde det före Skapelsen, efter att de föll kollektivt in i Mörkret. Så det krävs en upoffring för att de ska kunna bli människor. Nu är det avtalet brutit, men de har fortfarande röda parallellers karma att jämna ut. Katter hade långt fler avtal upptäckte jag, med Yahve, när han skapade dem.
Svenskar har svårt för att acceptera uppoffringar. Latinamerikanare däremot anser dem som naturliga pga av sin katolska tro. Men båda åskådningarna är fel. Uppoffringar är nödvändiga pga mörkrets existens, så de är inte naturliga på det sättet att de är Guds önskan. Gud torterar inte. Sverige som land har gjort många avtal och har sålts till mörkret, så det påverkar folks tankesätt...

F.Angående Harry Potter så letar jag hellre efter information om andliga ting från faktaböcker och från infödningar som indianer t.ex.. Du har ganska mycket information på din hemsida men var har du hämtat denna information?
S.Från min guide samt mina klienters och medarbetares guider.

F.Detta är inte första gången jag är utsatt för psykiska attacker och narcissistiska /psykopatiska illvilliga spel. På mitt föregående jobb gick det så långt att jag blev fysiskt försvagad och min aura var nästan helt borta. Attackerna/energierna förorsakade mig en stor fysisk skada i någon form. Utifrån hjälp av en kvinna som gjorde healing på mig fick jag veta detta samt att det var på håret att jag fick hennes healing. Utan den hade jag vaknat förlamad. Men attackerna var oavsett påtagliga. Jag kunde inte sova/led av sömnlöshet samt otäcka mardrömmar. Jag blev som handlingsförlamad, extremt trött, orolig, ångestfylld, aptitlös, kände inte igen mig i mitt utseende mm. Förutom healingen så kom jag av en slump över ett nytt jobb. Det var som en vit riddare. Jag sjukskrev mig på det tidigare och i sept 2019 började jag det nya. Allt verkade bra och jag tänkte Gud har iaf ett gott öga åt mig - och här kom plåstret på såret och räddningen. Hon jag jobbade med verkade som godheten själv. Samtidigt som jag försökte ta till mig och lära mig det nya jobbet så kämpade jag med att återhämta mig från föregående. Jag var inte som förr - dvs snabb i tanken med skärpa och god logisk förmåga . Jag kände  attacker . Till idag har jag återhämtat mig till viss procent och just då när min hälsa tycktes klamra sig fast vid livet och titta ut igen - så börjar hon jag arbetar med - med små tecken i början visa sitt sanna ansikte. Hennes mask började sakteliga falla av. Nu innan helgen /i fredags visade hon helt sitt riktiga jag. Jag har känt av henne intuitivt / i magkänslan och på fredagen konkretiserades detta . Utan att gå in på analyserna och iakttagelserna till hur hon är så beskriver jag kort vad hon gör : hon försöker spela ut mig och en annan tjej emot varandra, hon baktalar oss båda, hon nyttjar
 att hon sitter på kunskaperna dvs jobbat längst på arbetet genom att höra detta till en maktfaktor. Hon är manipulativ, illvillig, maktlysten, elak , projicerar samtidigt som hon framställer sig som motsatsen. Jag har varit utsatt för detta med allvarliga konsekvenser för min hälsa. Viktigt att nämna är att jag är oerhört känslig för energier och personer som hon är förödande för mig. Jag har börjat söka nya jobb men de kommer ju inte direkt,, så jag måste överleva fram till universum administrerat fram ett nytt jobb till mig.
S.Det ser ut till att dessa personer är röda, och tom inkarnerade utomjordingar och antagligen karmiska för dig. De kan också vara frimurare. De är mästare i att dölja sina verkliga ändamål, precis som du beskriver dem. Mörka utomjordingar hypnotiserar folk genom överdrivna gester och ögonen, när man tittar på dem. Så du bör söka nytt arbete, som du redan gör. Detta löser sig tyvärr inte bara genom det, du behöver också en karmisk rening. Tappar de den karmiska rätten så kan de inte attackera dig längre. Jag kan göra en karmisk checkning åt dig, så att vi vet vad du har och behöver precis. Du har nog aktiva implantat. När de tas bort kommer du att känna dig mycket bättre, men den mest synliga förbättringen kommer efter själshämtningen. Genom implantaten stjäl man nämligen själsfragment och personen tappar energi. Har man implantat av olika utomjordiska raser så kan man drabbas av sälsynta sjukdomar. De flesta implantaten kan du plocka bort själv, med en ritual jag skickar dig, men du ska först bryta avtalen som gav aliensarna rätten att lägga i dem. Därför ska jag veta vilka olika jobbar du har haft (med länk och namn, om möjligt) samt vilka andliga terapier du har fått (många är mörka, med aliensar, som ger heling men lägger i implantat som senare försämrar hälsan). När började dessa attacker?
Var i Sverige bor du? Vissa städer och områden i Norden är nämligen helt eller delvis övertagna av mörka aliensar och det kan bli svårt att hitta en andligt ren arbetsplass.

F.År 2003 - 2004 däremellan hade jag kontakt med en tjej som hade något dåligt inflytande på mig. Jag gick i rosenterapi hos en synsk kvinna och hon sa till mig ”Anna, den tjejkompisen du bor med, du eller hon måste flytta för hon har negativ energi” något sådant sa Birgitta till mig. Jag kände själv att hon hade dåligt inflytande då jag själv förändrades efter den kontakten och en inre röst sa till mig ”Anna, hon måste flytta ”. När vi bodde ihop minns jag att jag vaknande på natten vid två tillfällen. Jag kunde dock ej röra mig. Hon sov i sin säng i samma rum och jag såg hur små minimänniskor eller vad man ska kalla det, manliga dvärgar, höll ned mig . De rörde sig runt oss och de var kopplade till henne. Efter hon flyttat var jag lättad men jag var aldrig som innan igen.
 
S.Jaha, dvärgar är också utomjordingar, så den tjejen var nog också det. Du, gör upp en lista på alla dessa personer du fick negativ energi i från, då kan du bryta alla avtal du gjorde med dem, det kommer att hjälpa dig avsevärt. Avtal i detta fall är att bo eller arbeta med någon, att ge saker til henne, att få saker från henne, att äta tillsammans, gå med på vad hon säger, osv... Sen skickar jag bönen och ritualen för att bryta avtalen.
 
F.Varför har dessa individer sk "karmisk rätt att attackera mig" och vad är deras syfte och mål med detta ? Varför får inte jag må bra, lyckas i livet osv ?

S.Därför att dina paralleller skadade dem i ett tidigare liv och de bad om hämnd. Så de kom tillbaka som röda, eftersom hämnd är ett avtal. Och deras demon hjälpte dem hitta dig. Du har antagligen en hög mission, så du får extra attacker, liksom jag...

F.Okey hur blockerar jag dem och skickar dem till Ljuset ?
Jag är lite rädd för att de ska vara livshotande - de på förra jobbet lyckades nästan. Men såklart vill jag inte att de gör min vardag till ett helvete och återigen ställer mig som syndabock och inkompetent såsom de alltid gjort innan. Tog med mina katter till jobbet två dagar pga att jag var orolig för dem då de renoverade med höga ljud i fastigheten. Min ena katt Nisse avskydde min arbetsplats och han fräste till Maria. Dock osäker om hon är detta du beskriver, röd. 

S.Jag har en ritual för att leda rödisar till Ljuset. Jag brukar göra det för klienterna, men om du vill kan du göra det själv när vi börjar med reningen -för annars funkar den inte. Du stiger nämligen snabbare i själsnivå om du gör alla ritualer själv. Men de 3 karmiska rödisarna ur checkningen ska blockeras av guiden först, och det tar ett par veckor.
Nisse visste att den arbetsplatsen var röd, οch eftersom han fräste till Maria måste även hon vara röd. Rödisar med låg nivå är svåra att detektera, men djur vet bäst!

 
F.För någon vecka sedan sa jag till en kompis (förhoppningsvis inte röd ) att om jag nu hade ett uppdrag på jorden eller vad det kan tänkas vara . Om universum eller vad givit mig detta uppdrag/ ett medvetande som innebär att jag blir attackerad osv  -  som bla en kvinna sa för inte så länge sedan. Hur kan då universum skicka mig på detta uppdrag utan utrustning /skydd/utan tillgång till min kraft och mina talanger osv. Jag sa att det är ju lite som att skicka iväg en soldat i strid utan några vapen - helt naken. För precis så har jag känt mig, i synnerhet när jag blivit attackerad. Jag har känt mig helt skyddslös. 
Och så kommer jag i kontakt med dig och du ger mig denna ritual med ärkeängeln Mikael - denna med koppar svärd, hjälm och skydd....
S.Där ser du, Gud hörde dig! Det är nämligen Gud som ger uppdrag, inte universumet. Använder man detta ord, kommer man snarare i kontakt med mörka aliensar för de tror du menar dem. Bäst att bara säga Gud, eller Ljuset. 
Gud och ärkeänglarna har förresten inte rätt att ge folk vapen om man inte ber om dem.
Och man ska be till Gud om att få fullborda sitt uppdrag, samt be att hitta sanningen. Men tecken får man alltid, särskilt om man ber om dem och om att lära känna igen dem.

F.Var har du fått din kunskap om röda och aliens ?
S.Från min förste medarbetarens guide. Han var ett fysiskt medium, dvs att guiden gick in i hans kropp och talade direkt till mig. Min medarbetarens medvetande var borta för han var ute i det astrala just då.  Så svaren kunde inte påverkas av hans kunskaper, känslor, förnuft, osv. Samt alla andra guider jag talat med, guider till hypnosklienter, andra medarbetare och egna guider. Gör man ljust arbete, då hittar man så småningom sanningen. Vissa saker har guider inte rätt att avslöja med mindre det hör till ens själsmission, och i mitt fall var detta min själsmission, att få kunskap om detta och sprida det, därför fick jag veta. Min mission var också att delta i det astrala Armageddon och då ska man ju veta sanningen.

F.Katter är så kloka, redan som kattungar förstod de som om de levt i hundra år. Minns hur små de var men hur mycket de visste. Robert låg på rygg och bara tittade in i mina ögon med sina vackra mandelformade ögon och Nisse var proaktiv och visste och förstod vad som hände omkring med en klokhet och frekvens som jag ej hade på den tiden. När någon var upprörd, ledsen så kom han alltid bakom personen och la tassarna på ryggen i en tröstande helande gest. En gång kom han tom och la huvudet mot min rygg och sin kropp som en kram. Älskar mina katter oerhört. Underbara varelser. 
 
S.Å, vad snälla de är. Katter har astral kontakt med varandra och oss hela tiden, så de vet sanningen. De kan även hitta sina tidigare liv. Folks katter har haft tidigare liv med dem, så dina var kanske dina partner eller föräldrar, eller något liknande. 
 
F.Tillgav de mörka terapierna mig entiteter samt demoner ?
S.Både och. När det gäller implantat finns det alltid en utomjording som är ansvarig för dem. Och när man dödar en så kommer senare en ny aliens som är ansvarig, tills alla avtal är brutna och alla implantat är borta. 

F.Dessa 6 små i solarplexus i form av oändlighetens tecken är märkliga implantat .Jag kan tänka mig att det i livmodern var satt dit i syfte att förhindra att jag ska träffa en man och få barn. Nu kommer jag kunna det innan denna chans är helt borta. Därav ville jag det få gjort snarast. 
S.På vilket sätt märkliga? Implantat i livmodern och penis läggs för att stjäla ägg och sperma. Aliensar gör hybrider med dem...

F.Varför sätta implantat i form av ett oändlighets tecken i solarplexus? 
S.Därför att det är den rasens underteckning, plus att de har högtstående utomjordingar vars nivå är oändlig...



Inga kommentarer: