lördag 23 april 2022

Metafysiska frågor och svar 5




Ämnen: Mörka New Age aktiviteter/terapier, mörka utomjordingar, implantat, Armageddon, frimurare, avtal, covid-vaccinet, den karmiska reningen, mörka guider.

F.Min historia är lång men jag har implantat och gammal programmering som går i generationer. Jag gick själv tillbaka och helade och fann ro. Men av vissa manipulationer som min skuggsida hade agerade jag fel och misste allt. Nu har jag många talanger eller gåvor men det jag gjorde kom allt tillbaka och jag är så blockerad och mitt hjärta är oerhört full av skuld och skam. Jag gick in i det mediala och telepati som skadade mitt inre mer. De lovar mycket men de drog min energi och jag behöver någon som kan hjälpa mig för jag klarar inte det själv mer. Här är nu mörka energier och blir torterad när jag sover och min hjärna är så negativ från all den kraft de tagit in. Jag behöver akut hjälp för jag är döende, det är större än jag kan beskriva. Jag vet det finns häxeri i mig, det har också gått i generationer. Jag blir riktigt sjuk och undermedvetet kommer de in. Jag vet var det kommer ifrån, men behöver någon som kan gå in och hela implantat och rensa. Det är väldigt allvarligt. Jag vet sanningen men har inget beskydd och det är så onda krafter i och runt mig .
Är det något du kan hjälpa mig med för det är akut?

S.Jag tror att många av gåvorna du hade kom från dessa mörka terapier eller kurser du nämner, för det mesta inom New Age kommer från mörka utomjordingar. Och de enda utomjordingar som har kontakt med Jorden är mörka, såna som lägger implantat och stjäl själar. Jag kan göra en karmisk checkning på dig för att se vad du behöver, men du får också lättnad av att bryta avtalen du gjort med dem (och generellt, alla avtal du har gjort i ditt liv). För att börja med gör en lista på vad för kurser och terapier du fått, även i medialitet. Utomjordingar ger vissa gåvor, men det gör de i utbyte mot energi, som de får genom implantaten. Och sen tar de gåvorna tillbaka för att ge dem till andra människor som gjort ett avtal med dem. Dessa avtal och implantat gör häxeriet och det karmiska du kanske hade förut värre.


F.Problemet just nu är att jag inte kommer in i mina meditationer och jag har många kurser för det. När solkontraktet var brutet var jag fri, men av en stor händelse kom det tillbaka. Jag kunde meditera, men nu är det svårt. Jag behöver någon som kan rensa det, jag inte kan i mig själv för det är för starkt och jag är för svag nu.

S.Det är farligt att meditera när man har såna problem, implantat, New Age avtal, osv. Du borde stoppa det tills du blir renad. Men de där kurserna är nog också mörka, det är därför du blir attackerad så mycket. Efter reningen kan du lära dig ta kontakt med din guide från Ljuset istället för med mörka utomjordingar och bara meditera för att få svar om andliga saker. Annars kommer det fler mörkisar. Gör gärna en lista på alla dessa avtal, så skickar jag ritualen för att bryta dem. Om du inte är säker på att kurserna är mörka kan du skicka mig länkarna, så kollar jag dem. Men du kan i alla fall bryta dem allihopa som om de alla vore mörka -om det fanns ett enstaka som inte var det gör det inget, det ljusa blir inte påverkat av Avståndstagandet från mörkret.


F.Kurserna är rena ljuset, Authentic living, hur man grundar och helar från högsta ljuset om intuition och kärlekens kraft så de är jättebra, men det mediala och telepati var mörka, samt gammal programmering från missbruk kom in och det tog min egen kraft.
Implantaten kommer från Telepathic Contact och Mediala Världen och gammal programmering. Jag var fri, men släppte in fel källa som jag trodde var god men var svart.

S.Jag tror gärna på att de där grejerna var mörka, men termen "högsta ljuset" kommer från mörka utomjordingar. De helar i utbyte mot ens själ genom implantering. Så det vore bra att kolla dem. Gör en lista på alla mörka terapier du fått och jag skickar ritualen för att bryta avtalen. Men du måste skicka mig listan så att jag kollar vilka du fick implantat ai från och var. Du kan ta bort dem själv med ritualen. En karmisk rening kommer att rena dig från svarta magin.


F.Berätta gärna mer om hur det går till, mm. Det känns ganska akut för jag börjar bli väldigt sjuk av allt detta i mig, plus mitt hem är helt infekterat av 2 demoner som jag vet, det är iskallt och jag och min katt lider och är attackerade. 

S.Reningen går till så här: Jag gör ritualer för att dina karmiska demoner ska gå till Ljuset, för dina karmiska implantat att komma ur och dina tappade själsfragment att bli samlade och renade. Guiderna och änglarna gör resten. Jag hittar de 3 tidigare liv du fått entiteterna i från, så att du bryter även de avtalen. Efteråt gör du resten av ritualerna och du får själsåterhämtningen.
Har du bränt salvia hemma? Den renar energierna. Vigvatten ska du också använda överallt.


F.Nej tyvärr, ingen salvia eller vigvatten. Ska tänka lite på det, för jag är helt ensam utan familj eller vänner, så jag är jättedålig mentalt, psykiskt och fysiskt. Jag har gått igenom så mycket spirituella strider och förlorat så många så. Jag är rädd för att jag kanske ej klarar det ensam. Jag är rädd att ha det kvar, men också rädd att jag är för svag för att klara det ensam utan någon att komma eller ringa. Om det skulle bli, när skulle det vara och hur går ritualen till?

S.Jag är också ensam, utan familj eller vänner och det har varit jättesvårt under Armageddon, med många attacker, jag har varit antingen sjuk eller skadad, eller både och. Men du ska inte vara rädd, för detta är ett avtal till och demonerna får kraft av det. Du får inga attacker av att använda salvia och vigvatten, tvärtom, du får dem om du inte gör det!
Ritualen är för att ångra sig att ha samarbetat med mörkret genom att delta i mörka metafysiska aktiviteter. Sen, med ärkeängeln Mikaels hjälp upplöser man implantaten. Man inbillar sig att detta händer i verkligheten. 


F.Armageddon – då vi har ett spirituellt krig som pågår mellan Ljuset och mörkret som ju inte är slut än. Eller finns det en annan tidplan som du känner till?

S.Nej, jag vet bara att det började på sommarn 2015 och har pågått sedan dess...



F.Jag har haft migrän sedan jag var 18 år. Utmattning med daglig smärta och svår migrän kom år 2013, ca 1,5 år efter jag träffat mitt ex. Hela hans familj känns tyvärr demonisk. Föräldrarna tillhörde Frimurarorganisationen i Malmö. Pratade bara om pengar.

S.Jaha, om hans föräldrar var frimurare då var även han, om inte fysiskt då astralt...  Att vara frimurare betyder att ens utomjordingar ofta hoppar in i och ur kroppen. De styr personen. Man är samtidigt förbunden till logens ritualer samt hela världens frimureri... Så du hade redan en karmisk utomjording som hade lagt implantat i dig och när du träffade frimuraren blev det ännu värre. 


F.Har jag tolkat dig rätt om  reningen? Först renar man från gamla kontrakt (karmisk rening), sedan bryts kontrakt från denna livstid samt andeutdrivning, själsåterhämtning, borttagning av implantat och stängning av portal? 

S.Nej, du kan bryta avtalen från detta liv när som helst, innan eller efter att reningen påbörjas. Men portalerna kan inte stängas innan du bryter avtalen. De karmiska entiteterna leds först till Ljuset samtidigt som man tar bort implantaten och samlar och renar själsfragmenten. Man avslutar med själsåterhämtningen. 


F.Är det vad du rekommenderar i mitt fall? 

S.Jag börjar ju alltid med checkningarna, så jag gör det även i ditt fall.


F.Kan det vara så att om alla kontrakt bryts, att demonen (inkl samtliga 7 st i deras klan) kan föras till Ljuset om den/de går frivilligt? 

S.De går knappast frivilligt... Om de inte sitter i din biologiska kropp försvagas de av ärkeängeln Mikael, min guide och änglarna tills de går automatiskt till Ljuset.


F.Det du skriver som jag kan göra själv, har du manualer för det? Vad
 ska jag säga?

S.Jo, jag ska skicka dig ritualerna för att bryta avtalen och ta bort implantaten som är länkade till avtalen från denna livstid, de är gratis.


F.Listan på saker som triggar demoniska avtal: Jag har gjort flera av de sakerna på listan under mitt liv. Dock inga allvarliga och ej heller mot andra människor.

S.Allvarliga kan vara saker man inte skulle tro de är så allvarliga, liksom de andliga avtalen eller att ha ett förhållande med en frimurare...


F. Är det individer från Ljuset, änglar eller andra, som besöker mig i mitt tredje öga nästan varje kväll och natt när jag ligger vaken? 

S.Nej, ljusa andar besöker ingen genom det tredje ögat, det gör däremot mörka utomjordingar.


F.De öppnar portalen, jag ser en stjärnhimmel, sedan kommer det ljusbollar, ljus-sken eller änglaliknande individer flygande emot mig. Ibland känns det som om de varnar entiteten i min biologiska kropp, då den oftast väcker mig och vibrerar kraftigt. Undrar framför allt om de är ljusa på riktigt eller demoner som lurar? Har varit restriktiv att låta dem komma emot mig, då jag haft demoner och aliens i mig/ runt mig ett långt tag.

S.Utomjordingarna är de som öppnar det tredje ögat hos folk som bett om det eller har gjort övningar för att få såna förmågor. Så de är mörka, inte ljusa.


F.Hur kan jag ha en röd parallell i form av en alien? 

S.Vi har alla haft hundratals parallella aliensar. De var mänskliga paralleller som gjorde ett allvarligt avtal med aliensar och blev genfött som utomjordingar på en mörk planet.



F.Finns det någon anledning till att denna Hydra Lernaea har sökt sig till mig?

S.Den blev skickad genom häxeriet nu, men en parallell till dig skapade den i antikens Grekland..


F.Så hon är karmisk?

S.Ja, Hon är ingen karmisk rödis och ingen demon som är kvar pga gamla avtal, men hon är karmisk på det sätt att hon stammar av ett gammalt avtal. Men entiteterna som skickas genom häxeri kallas inte för karmiska, för de kan vara vad som helst.


F.Angående Covid-vaccinet. Vad menas med att den sitter i Covid-vaccinet?
Jag har inte tagit vaccinet alls, men det kanske handlar om något annat.

S.Om du har sett på videorna i forumet så finns det ett par där Hydran syns inom vaccinvätskan som analyseras i mikroskopet. 


F.Vilket år slutade den första delen av Armageddon? 
(Jag frågar då jag var röd innan dess, samt hade röda paralleller).

S.April 2021. Du hade blivit röd pga av förhållandet med frimuraren och sen kanske igen efter de mörka alternativa behandlingarna du fick.


F.Har jag fått lida på grund av röda paralleller?
I så fall, hur? (Tänker på min migrän, utmattning, blev även påkörd på en fri motorväg 2018).

S.Ja, vi har lidit allihopa pga dem. Men migränen och utmattningen stammar snarare av häxeriet. Påkörning är en typisk attack av en röd parallell.


F.Har jag ljusa guider idag?

S.Man har ingen ljus guide när man har avtal med utomjordingar och inte har gjort reningen, utom undantagstillfällen. Men man har alltid en skyddsängel.


F.Har jag som en El en särskild uppgift?

S.Alla har en särskild uppgift, men guiderna får inte avslöja den till oss, vi ska hitta den själva genom att be Gud om tecken och guidning.


F.Jag är redan sedan minst 2 år upplyst och ser mig som en ’truther’, har inte tagit covid eller influensa vaccinet. Jag tog tidigt reda på vad vaccinet innehöll, i alla fall de stora delarna, och valde att inte ta det då det rimmade illa i min egen logik. Sprider sanningen om vad som händer, där det känns lämpligt i sociala medier. Stöttar vissa andra ’truthers’ och ’upplysta’ på sociala plattformar. Sväljer dock inte allt med hull och hår, vissa resonerar inte med mina instinkter.

S.Man ska heller inte svälja allt med hull och hår, utan be Gud om att kunna skilja mellan mörkt och ljust, samt mellan falskt och sant.


F.Är det någonting kring farlig mänsklig parallell, parallella demoner, häxeri, förbannelser som jag behöver ta extra beskydd emot, exempelvis genom böner?

S.Nej, inte längre. Man har fortfarande en del paralleller, både inkarnerade och ej-inkarnerade, men de hör till de allra högsta elitmedlemmarna och de kan bara gå till Ljuset i Armageddon. Du får förstås göra ritualerna till den karmiska reningen efter att dina karmiska demoner sitter i Ljuset. Dessa ritualer tar itu på förbannelser, häxeri, osv.


F.Tredje ögat: Plötsligt förra året efter att ha använt pendeln fick jag häxeri på mig och allt det där och så fick jag tredje ögat syner. Aldrig innan dess. Något försök att 'lyckas' etc. har jag inte gjort. Det bara kom. Jag har får upp ordet 'asshole' på en skylt varje gång de kommer, kan inte styra. Det är väl mitt undermedvetna. Jag får alltid be om ursäkt.

S.Nej, det är inte ditt undermedvetna, det är aliensarna, genom avtalet av att använda pendeln och acceptera deras svar. Och du ska inte be om ursäkt, utan bryta avtalet om att använda pendeln, för det är genom den som  utomjordingarna kom och ditt tredje öga aktiverades.


F.Den där mörka utomjordingen som spelade guide stod långt bak, sa mediumet. Hon kunde knappt se honom. Han undrade varför jag frågade om ormarna och inte frågade vad han hette, och en del annat. Märklig kontakt i vilket fall.

S.Ljusa guider undrar inte, de vet.


F.Vad är koppar och perfekt glas i följande mening?:
Försegla ritualen genom att omringa den med koppar och perfekt glas som du ber från Guds krigare, tacka honom.
Är det koppar-tråd? Och vad är 'perfekt glas'?

S.Kopparn är nog i vätskeform eller ämnet koppar. Perfekt glas är det andra ämnet Alexander den Store använde för att försegla portarna neffisarna hade öppnat i Asien för att krypa tillbaka till denna del av jorden. Och det är så
man förseglar astrala portaler. Jag vet inte precis vad perfekt glas är för något, men jag antar att det är nån form av glas i likvid form...


F.Vad innebär att 'kapa' tiden astralt i följande mening:
Be Gud om tillåtelse att kapa tiden astralt med ditt svärd

S.Du gör ett hål i tiden med svärdet. Jag brukar göra hålet i form av ett Λ, lambda, för det var treenighetstecknet före kristendomen. Folk överallt på jorden hade ett lambda ovanför dörrtröskeln. Det gäller att gå utanför tiden och göra ritualen där.


F.Så, ska jag göra ritualerna innan reningen, dvs. 'bryta kontrakt....och 'ta bort implantat..'? 

S.Ja, det är bra att göra de här två ritualerna du fått innan reningen, det kommer att hjälpa dig. Du kan och ska rena själv det du har fått pga avtal i detta liv. De karmiska implantaten kommer inte bort med den här ritualen, det ska ärkeänglarna, änglarna och min guide ta hand om under reningen, tillsammans med ritualerna jag gör för den karmiska reningen.

Inga kommentarer: